خبرگزاری کار ایران

شرایطم خوب نباشد درهیچ تیمی نمی مانم

شریفات :تلنگر خطیبی به باشگاه به موقع بود/آلومینیوم سقوط نخواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۳۹۰

مهاجم آلومینیوم اراک در خصوص شرایطش توضیحاتی را ارائه کرد.

اسماعیل شریفات مهاجم آلومینیوم اراک در گفت وگو با ایلنا در خصوص شرایطش اظهار داشت:همه چیز در آلومینیوم خوب است و از انتخابم راضی هستم.

وی ادامه داد: در بازی هفته اول حضور نداشتم اما در بازی دوم ۱۵ دقیقه بازی کردم که به نظر خودم عملکرد خوبی داشتم.

شریفات در خصوص اینکه گفته می شود تیم هایی که از لیگ یک به لیگ برتر می ایند شرایط خوبی ندارند افزود:به هر حال شرایط سخت است اگر نگاه کنید میتوان گفت این حرف درست است اما باید درست مدیریت کردو حتی درست به میدان رفت و از نظر حرفه ای گری ۱۰ برابرتلاش کرد .

وی ادامه داد: در بازی مقابل سپاهان حقمان باخت نبود و حتی معتقد هستم گل آنها آفساید بود.مطمئن هستم آلومینیوم سقوط نخواهد کرد و نماینده شایسته ای برای اراک خواهد بود.

مهاجم آلومینیوم درخصوص قهر خطیبی و بازگشت دوباره وی خاطرنشان کرد:به هر حال یک نواقصی در باشگاه وجود داشت .آقا رسول می دانست که کار سختی در پیش دارد.لیگ برتر با لیگ یک فرق دارد.ایشان یک تلنگر به موقع به باشگاه زد و همین کار باعث پیشرفت فوتبال اراک خواهد شد.

شریفات در خصوص اینکه چرا هر سال تیمش را تغییر می دهد بیان داشت:دوست دارم در جایی بازی کنم که مثمرثمر باشم و معمولا به بازی کردن علاقه دارم و شرایطم خوب نباشد در آن تیم نمی مانم.

وی در پایان در خصوص اینکه طلبش از نفت مسجدسلیمان به کجا رسید گفت:از استقلال تهران و خوزستان مطالباتم را دریافت کردم ولی نفت مسجدسلیمان همکاری نمی کند و حتی قرار بود جلوی کارت بازی بازیکنان این تیم گرفته شود.با کمیته تعیین وضعیت تماس گرفتم و پیگیر شدم و امیدوارم آنهابتوانند حق فوتبالیستها را بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز