خبرگزاری کار ایران

واکنش باشگاه شهرخودرو به بیاینه باشگاه پیکان:

پاسخ بیانیه پیکان، مرور داستان جدایی ویسی است!

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۳۵۹

باشگاه شهرخودرو نسبت به بیانیه باشگاه پیکان واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، مقصود خدایی عضو هیات‌مدیره باشگاه شهرخودرو  در خصوص بیاینه باشگاه پیکان گفت: دنبال بیانیه دادن نبوده و نیستیم چراکه پاسخ بیانیه امروز پیکان را عبدالله ویسی چند هفته پیش داده و مرور علت جدایی وی بعد از حضور مدیر سابقا مربی این باشگاه برای پاسخ به بیانیه آنها خود یک کتاب جامع است.

دکتر مقصود خدایی عضو هیات‌مدیره باشگاه شهرخودرو خراسان در خصوص اتفاقات بازی با پیکان و بیانیه این باشگاه تهرانی گفت: باشگاه شهرخودرو خراسان با حفظ خویشتن‌داری نباید پاسخی به بیانیه پر از توهمی که در آن دست به وارونه‌نمایی زده شده بدهد ولیکن توجه به خواست هواداران باشگاه بزرگ شهرخودرو، باعث ذکر چند نکته مهم است.

وی افزود: متاسفانه روز گذشته بعد از اجرای تاکتیک‌های عهد قدیم در حفظ تک گلی که پیکان زد، حریف تیم شهرخودرو، فوتبالی چرک و منقضی شده با تکیه بر تاکتیک کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به نمایش درآورد که موجب تکدر خاطر کادر فنی، مسئولان و هواداران عزیز باشگاه شهرخودرو گردید تا شاهد تیمی از تهران باشیم که برای امتیاز گرفتن از حریفش دست به هر کاری زد تا ، با انواع فرامین اتلاف وقت صادره از کنار زمین، لغو تعویض در ثانیه آخر ورود بازیکن به زمین در اوج حملات ما، انواع و اقسام زمین خورد‌ن‌های بی‌اساس و ... ، روح فوتبال سالم را زیر سوال ببرد.

عضو هیات‌مدیره شهرخودرو تاکید کرد: متاسفانه پیکان با توهین کادر فنی‌اش به مدیران و کادر فنی شهرخودرو در پایان بازی، اخلاق را در بیرون از زمین فوتبال هم به لجن کشید و جالبتر اینکه مدیرعامل دچار کرونای خود را هم در رختکن و در میان بازیکنان پیکان حاضر دید تا نشان داده شود که این باشگاه در قید و بند هیچ چیزی نیست.

دکتر خدایی متذکر شد: متاسفانه باشگاهی که با پول بیت‌المال از یک برنامه تلویزیونی بازیکن می‌گیرد و از یک سایت خبری مدیر رسانه‌ای استخدام می‌کند با حمایت ویژه رسانه‌ای، بعد از بازی بلافاصله هجمه به سمت باشگاه شهرخودرو خراسان وارد می‌کند در حالی که باشگاه خصوصی شهرخودرو، پولی بابت هزینه در این مقوله‌ها نداشته و ندارد و قطعا در صورت ادامه یافتن این رفتار سخیف با ذکر نکات بیشتر به جزئیات آن خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: امیدواریم در باشگاهی که مدیران حسابرسی کارخانه بدون اطلاع قبلی وارد جلسات آن می‌شوند باز هم حساسیت بیشتری به خرج داده شود تا جلوی خیلی از حیف و میل‌های بیخودی مدیران آن گرفته شود و از اسم و رسم برادر محترم مدیرعامل باشگاه برای ترساندن بقیه سوءاستفاده نگردد. 

خدایی در خاتمه یادآور شد: شهرخودرو خدا را شکر می‌کند که دیروز به هر قیمت صاحب نتیجه از میدان نشد. باشگاه همچون دو فصل گذشته داعیه کسب سهمیه آسیا داشته و با تکیه بر توان فنی کادرفنی جوان و آینده‌دار خود پس از شروع خوب لیگ بیستم، به هدف بزرگش می‌اندیشد و اما توصیه‌اش به پیکان این است که به جای استفاده از ادبیات در بیانیه‌نویسی متوهمانه و صرف هزینه در رسانه، ادبیات را در زبان فوتبالی خود به کار ببندد تا مجبور به خیلی کارها نگردد‌.

او ادامه داد: باشگاه شهرخودرو با توجه به نیاز به آرامش و تمرکز بر اهداف بلند خود، برای اولین و آخرین بار در خصوص بازی با پیکان صحبت کرده و تنها برای احترام به شعور فوتبال ایران و اجابت مطالبه هوادارانش این نکات را بیان می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز