خبرگزاری کار ایران

پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛

پرداخت ۱ ماه از مجموع معوقات مزدی کارگران معدن کوشک بافق

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۷۰۱

«پیش از ظهر امروز کارفرمای معدن کوشک یک ماه از مجموع سه ماه دستمزد کارگران را پرداخت کرد / همزمان با شروع سومین روز از اعتصاب ۲۰۰ کارگر معدن کوشک، رئیس اداره کار شهرستان بافق با حضور در اجتماع معترضان از آن‌ها خواست که به اعتصاب خود پایان دهند».

کارگران معدن کوشک می‌گویند که پیش از ظهر امروز مدیریت معدن در مقام کارفرما یک ماه از مجموع سه ماه دستمزد پرداخت نشده آن‌ها را پرداخت کرده است.

این کارگران در ادامه این خبر به ایلنا گفتند: هنوز وضعیت پرداخت دستمزد دو ماه باقیمانده آن‌ها مشخص نیست اما همزمان با شروع سومین روز از اعتصاب ۲۰۰ کارگر معدن کوشک، «دشت آبادی» رئیس اداره کار شهرستان بافق با حضور در اجتماع معترضان از آن‌ها خواست که به اعتصاب خود پایان دهند.

کارگران معترض معدن کوشک بافق همچنین مدعی هستند که رئیس اداره کار شهرستان بافق با غیر قانونی خواندن اعتصاب آن‌ها گفته است که در صورت بازگشت به کار معترضان اداره کار باقیمانده مطالبات آن‌ها را پیگیری خواهد کرد.

به گفته این کارگران هرچند با پرداخت یک ماه از دستمزدهای معوقه بخشی از خواسته‌های صنفی کارگران معدن کوشک برآورد شده است اما معترضان به دلیل خوش بین نبودن در بازگشت به کار تردید دارند.

تلاش ایلنا برای گفت‌گو با مسئولان اداره کار شهرستان بافق تا لحظه انتشار این خبر ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز