خبرگزاری کار ایران

۳۵۰ کارگر خدمات شهری شوش ۴ ماه حقوق نگرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۴۲۷

«از زمان آغاز به کار شورای جدید مطالبات کارگران خدماتی از ۹ ماه به ۴ ماه تقلیل یافته است و اعضای شورای جدید تلاش دارند معوقات حقوقی کارگران خدماتی و شهرداری شوش را به روز کنند.»

بیش از ۴ ماه حقوق حدود ۳۵۰ کارگر پیمانی خدمات شهری و فضای سبز شهرداری شوش در فاصله سال‌های ۹۱ تا ۹۳ انباشت شده است.

«عبدالرضا لالوند» عضو شورای شهر شوش در پاسخ به خبرنگار ایلنا در مورد مطالبات معوقه کارگران شهرداری شوش گفت: پرداخت نشدن حقوق کارگران خدماتی شهرداری شوش مربوط به دوران تصدی‌گری اعضای سابق شورای شهر شوش می‌شود.

او با بیان اینکه سال گذشته شهرداری شوش حدود ۸ میلیارد تومان بدهی داشت، افزود: از زمان آغاز به کار شورای جدید مطالبات کارگران خدماتی از ۹ ماه به ۴ ماه تقلیل یافته است و اعضای شورای جدید تلاش دارند معوقات حقوقی کارگران خدماتی و شهرداری شوش را به روز کنند.

وی در ادامه افزود: در سالهای اخیر کاهش درآمد شهرداری‌ها باعثشده است این نهاد نتواند به موقع حقوق کارگران خدماتی و فضای سبز خود را پرداخت کند و به همین دلیل تاخیر در پرداخت حقوق کارگران بار‌ها اتفاق افتاده است.

به گفته وی، درآمد ماهانه شهرداری شوش در حدی نیست که بتواند هزینه‌های جاری شهرداری و مطالبات معوقه کارگران خدماتی و فضای سبز را پرداخت کند، به همین دلیل شهرداری به دنبال افزایش اعتبارات و کسب در آمد است.

این عضو شورای شهر شوش در بخش دیگری از گفتگوی خود درباره معوقات بیمه‌ای کارگران خدماتی و فضای سبز شهرداری شوش گفت: مجموع معوقات بیمه‌ای کارگران پیمانی شهرداری شوش یک ماه است که آنهم از سوی اعضای شورای شهردر حال پی گیری وپرداخت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز