خبرگزاری کار ایران

در پی پرداخت مطالبات صنفی؛

اعتراض صنفی کارگران پیمانکاری پتروشیمی فجر خاتمه یافت

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۹۱۸

«کارگران پیمانکاری پتروشیمی فجر صح امروز به نشانه اثبات حسن نیت خود به اعتراض صنفی دو روز گذشته پایان دادند و به فعالیت روزانه خود بازگشتند».

کارگران پیمانکاری پتروشیمی فجر صح امروز به نشانه اثبات حسن نیت خود بهاعتراض صنفی دو روز گذشتهخود پایان دادند و به فعالیت روزانه خود بازگشتند.

به گفته کارگران پتروشیمی فجر تصمیم به خاتمه اعتراض صنفی و بازگشت به کار کارگران معترض پس از آن گرفته شد که بخشی از وعده‌های مدیریت این مجتمع در پی اعتراضات کارگری برآورده شد.

لازم به یادآوری است طی روزهای یکم و دوم آذرماه۲۴۰ نفر از کارگرانی که از طریق شرکت پیمانکاری «رامپ‌کو»در پتروشیمی فجر مشغول به کار هستند در اعتراض به روند شدن تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی خود دست از کار کشیده بودند.

تاخیر در پرداخت دستمزد آبان ماه و وضعیت نامعلوم پاداشی که قرار بود بادستور وزیر نفتبابتبهره‌وری نیمه نخست سال ۹۳ به این کارگران پرداخت شود از جمله خواسته‌های صنفی معترضان بود.

در پی اعتراض صنفی کارگران پتروشیمی فجر، کارفرما روز گذشته ضمنپرداخت پاداش بهر‌ه‌وریاین کارگران وعده داد که مطالبات مزدی آن‌ها را امروز(سوم آذر) پرداخت خواهد کرد.

براین اساس معترضان برای اثبات حسن نیت خود تصمیم گرفتند تا از امروز به اعتراض صنفی خود خاتمه داده و با شروع فعالیت روزانه خود منتظر عملی شدن دیگر وعده کارفرما در مورد پرداخت دستمزد‌ها شوند.

این همه در حالی اتفاق افتاده است که روز گذشته روابط عمومی پتروشیمی فجر با ارسالجوابیه‌ایبه ایلنا منکر وقوع هرگونه اعتراض کارگری شد و خبرگزاری ایلنا را به دلیل انتشار اخبار اعتراضات کارگری تهدید به شکایت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز