خبرگزاری کار ایران

اعتراض ۳۵۰ نفر از کارگران فاز ۱۷ و ۱۸ عسلویه به تعویق ۳ ماه حقوق

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۳۸۷

«۳۵۰ نفر از کارگران فاز ۱۷ و ۱۸ عسلویه طی سه ماه گذشته حقوقی دریافت نکرده‌اند و در اعترض‌ به این امر صبح امروز از ساعت ۶ صبح دست از کار کشیده‌اند و در محل کار خود تحصن کرده‌اند.»

صبح امروز(سه شنبه ۲۲ مهر) حدود ۳۵۰ نفر از کارگران فاز ۱۷ و ۱۸ عسلویه در اعتراض به عدم دریافت حقوق‌های معوقه خود از تیرماه ۹۳ تا کنون، دست از کار کشیده و در محل کار خود تحصن کردند.

یکی از کارگران معترض به ایلنا گفت: ‌ ۳۵۰ نفر از کارگران فاز ۱۷ و ۱۸ عسلویه طی سه ماه گذشته حقوقی دریافت نکرده‌اند و در اعترض‌ به این امر صبح امروز از ساعت ۶ صبح دست از کار کشیده‌اند و در محل کار خود تحصن کرده‌اند.

این کارگر که نخواست نامش فاش شود اضافه کرد: با وجود آنکه کارگران مذکور بیمه هستند اما هیچ یک از آن‌ها دارای قرارداد کاری نیستند و با وجود اعتصاب در محل کار تاکنون هیچ مسئولی با آن‌ها صحبت نکرده و به اعتراضات آن‌ها رسیدگی نشده است.

وی خاطر نشان کرد این کارگران ۲۳ روز در ماه کار می‌کنند و در مقابل آن ۷ روز استراحت دارند و کارفرما متعهد است ماهانه ۲و نیم روز مرخصی در اختیار آن ها بگذارد اما تاکنون هیچ مرخصی به آن‌ها داده نشده است.

کارگر فاز ۱۷ و ۱۸ عسلویه افزود کارگران پیش از این نیز مطالبات خود را از طریق اداره کار پیگیری کرده‌اند اما به دلیل آنچه نفوذ و اعمال نظر کارفرما در روند رسیدگی به این شکایت‌ها می‌خوانند اینک اعتراض خود را با روش دیگری پی‌ گرفته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز