خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر ایلام:

زلزله به ۸۰ درصد از واحدهای تولیدی ایلام خسارت وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۹۱

«در پی وقوع زلزله ۱.۶ ریشتری روز دوشنبه(۲۷ مرداد) در منطقه مورموری از توابع شهرستان آبدانان استان ایلام ۸۰ درصد به واحد تولیدی، خدماتی وکشاورزی این منطقه آسیب جدی وارد شد.»

دبیر خانه کارگر ایلام اعلام کرد: در پی وقوع زلزله ۱.۶ ریشتری روز دوشنبه(۲۷ مرداد) در منطقه مورموری از توابع شهرستان آبدانان استان ایلام ۸۰ درصد به واحد تولیدی، خدماتی وکشاورزی این منطقه آسیب جدی وارد شد.

«علی غیاثی» با اشاره به اینکه شغل عمده مردم این مناطق زراعت و دامداری است، به ایلنا گفت: بیشترین خسارت ناشی از زلزله اخیر مناطق مورموری و دهلران مربوط به کشاورزی و دامداری است و عمده واحد‌های صنعتی و تولیدی خسارت دیده در این مناطق بصورت کارگاهای کوچک فعالیت دارند.

او افزود: تعداد زیادی از اماکن دامی و استخر‌های پرورش ماهی و مزارع و باغات این مناطق آسیب دیده که جبران میزان خسارات احتمالی این واحد‌ها توسط مسئولان ذیربط در دست بررسی است.

او در خاتمه با بیان اینکه از تعداد واحد‌های تولیدی خسارت دیده آماری در دست نیست گفت: کارگروه مختلفی طبیعی جهت بررسی میزان خسارت و هم‌چنین اقدامات پیشگیری و حفظ شرایط و بازسازی اماکن صنعتی تخریب‌ شده تشکیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز