خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری در منطقه:

آغاز به کار کارخانه سیمان نرخ بیکاری طبس را ۵۰ درصد کاهش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۴۱۳

«اتمام پروژه سیمان طبس باعثاشتغال مستقیم بیش از ۷هزار کارگر در منطقه به صورت مستقیم خواهد شد که در صورت اتمام نهایی پروژه می‌تواند در ایجاد اشتغال غیر مستقیم ۲۵۰۰ نفر دیگر نیر موثر باشد.»

یک فعال کارگری در شهرستان طبس گفت: مشکلات مالی، آغاز به کار یکی از مهم‌ترین واحد‌های اشتغال‌زای منطقه را متوقف کرده است.

«غلامرضا محمدی» دبیر خانه کارگر طبس با اعلام این خبر به ایلنا گفت: فعالیت کارخانه سیمان طبس به عنوان یکی از واحدهای اشتغال زای منطقه، با وجود اتمام ساختمان به علت مشکلاتی که در زمینه دریافت تسهیلات بانکی برای تجهیز ماشین آلات وجود دارد همچنان متوقف شده است.
او با بیان اینکه۷۰ درصد از سهام این کارخانه از سوی مردم مناطق کارگر نشین طبس خریداری شده استدر ادامه تصریح کرد: این واحد به علت مشکلاتی که در زمینه دریافت تسهیلات بانکی دارد همچنان بلاتکلیف مانده است.

او با تاکید بر اینکه تجهیز این پروژه صنعتی باعثکاهش ۵۰ درصدی نرخ بیکاری شهرستان طبس خواهد شد، افزود:اتمام پروژه سیمان طبس باعثاشتغال مستقیم بیش از ۷هزار کارگر در منطقه به صورت مستقیم خواهد شد که در صورت اتمام نهایی پروژه می‌تواند در ایجاد اشتغال غیر مستقیم ۲۵۰۰ نفر دیگر نیر موثر باشد.

محمدی با بیان اینکه هم اکنون ۱۴ میلیارد تومان توسط سهامداران برای احداثکارخانه هزینه شده است، گفت: برای اتمام این پروژه نیاز به ۱۵ میلیارد تومان وام خرید تجهیزات است که این وام به مدت ۶سال بلاتکلیف مانده است.

لازم به یاد آوری است، روز یکشنبه(۱۹ مرداد ماه) آقای «منافی» مدیرعامل کارخانه سیمان طبس به همراه آقایان «سید ماشاء اله شکیبی» رئیس گروه سرمایه‌گذاری فلات ایرانیان و ملاپسندی مدیرعامل شرکت مشاور پاراف در سانحه هوایی هواپیمای ایران ۱۴۰ کشته شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز