خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به عملی نشدن وعده کارفرما صورت گرفت؛

آغاز دوردوم اعتراض کارگران پروفیل ساوه

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۷۰۵

حدود ۴۰۰ کارگر کارخانه پروفیل ساوه، از روز گذشته در اعتراض به عملی نشدن وعده کارفرما مبنی بر پرداخت مطالبات صنفی کارگران دور دوم اجتماعات صنفی خود را آغاز کردند.

حدود ۴۰۰ کارگر کارخانه پروفیل ساوه، از روز گذشته در اعتراض به عملی نشدن وعده کارفرما مبنی بر پرداخت مطالبات صنفی کارگران، دور دوم اجتماعات صنفی خود را آغاز کردند.

یکی از کارگران پروفیل ساوه درباره تجمع امروز به ایلنا، گفت: حدود ۴۰۰ کارگر کارخانه پروفیل ساوه از صبح دیروز(۱۸ خرداد ماه) در اعتراض به محقق نشدن وعده پرداخت مطالباتشان در محوطه کارخانه تجمع کردند.

به ادعای این کارگر حدود ۶ سال است که کارفرمای کارخانه حقوق کارگران را با تاخیر ۴۰ تا ۵۰ روز پرداخت می کنند که به مرور حجم مطالبات معوقه این کارگران تا ۵ ماه هم برآورد می‌شود.

او مدعی شد: آخرین حقوقی که کارگران کارخانه پروفیل ساوه دریافت کرده اند مربوط به دی ماه سال گذشته است.

وی با طرح این ادعا که در دور نخست اعتراضات کارگران پروفیل ساوه که از صبح روز شنبه، سوم تا دهم خرداد ماه ادامه یافت، بیش از ۲۰۰ کارگر شرکت داشتند گفت: در نهایت این تجمع با وعده کارفرما مبنی بر اینکه بخشی از معوقات کارگران حداکثر تا روز هیجدهم خرداد پرداخت می‌شود خاتمه یافته است.

به گفته این کارگر پروفیل ساوه، مدیر عامل کارخانه همچنین وعده داده بود که باقیمانده مطالبات کارگران را تا پایان تیر ماه به حساب کارگران واریز خواهد کرد.

لازم به ذکر است تا لحظه این ارسال خبر، خبرنگار ایلنا نتوانست با مدیریت مجتمع لوله وپروفیل ساوه در رابطه با مطالبات صنفی کارگران گفت‌وگو کند.

همچنین آقای «جمشیدی» مسئول روابط عمومی گروه صنعتی «صفا» که پیش از این در ابطه با وضعیت کارگران این کارخانه توضیحاتی را به خبرنگار ایلنا داده بود در خصوص محقق نشدن وعده کارفرمای این واحد صنعتی از پاسخ به خبرنگار ایلنا خودداری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز