خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به عدم دریافت ۶ ماه حقوقٰ؛

کارگران پسماند شهری در مقابل شهرداری قزوین تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۱۶۶

چکیده: این کارگران که حقوق ۴ ماه سال جاری و ۲ ماه از حقوق سال گذشته‌شان را از پیمان‌کاران دریافت نکرده‌اند، خواستار دخالت شهرداری در بازپس‌گیری حقوق‌ ماهانه‌شان از پیمانکار شدند.

صبح امروز حدود ۵۰ نفر از کارگران شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و دست مزدشان در مقابل شهرداری قزوین تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این کارگران که حقوق ۴ ماه سال جاری و ۲ ماه از حقوق سال گذشته‌شان را از پیمان‌کاران دریافت نکرده‌اند، خواستار دخالت شهرداری در بازپس‌گیری حقوق‌ ماهانه‌شان از پیمانکار شدند.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قزوین با حضور در جمع کارگران معترض به آنان وعده داد که امشب قسمتی از حقوق معوقه کارگران را به حساب آن‌ها واریز می‌شود و از این به بعد نحوه پرداخت حقوق کارگران پیمانکار خدمات شهری ساماندهی اساسی خواهد شد.

«مجتبی منتظری» در جمع ۵۰ نفری کارگران پیمانکار خدمات شهری که در اعتراض به عدم دریافت حقوق چند ماهه در مقابل شهرداری تجمع کرده بودند افزود: از امروز شیوه پرداخت حقوق کارگران شهری تغییر خواهد کرد و بعد از دریافت فهرست کارگران از پیمانکاران، به طور مستقیم حقوق کارگران توسط شهرداری واریز خواهد شد.

وی گفت: تمام سعی خود را خواهیم کرد تا پایان سال جاری کلیه حقوق‌های معوقه و عیدی کارگران از سوی شرکت پیمانکاری خدمات شهری قزوین پرداخت شود.

وی بیان کرد: اگر پیمانکاری حقوق کارگران را طبق قانون کار پرداخت نکرده باشد از طریق اداره کار این موضوع پیگیری خواهد شد.

منتظری اظهار کرد: دیگر نخواهیم گذاشت کارگری در زمینه دریافت حقوق با مشکلی مواجه شود و در این زمینه نظارت خوبی صورت خواهد گرفت.

منتظری در خصوص اخراج برخی کارگران گفت: کارگران اخراجی شرکت پیمانکاری که مشکل خاصی نداشته باشد به سرکار خود باز می‌گردد و با آرامش به ادامه کار خود بپردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز