خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

تمام حقوق و مزایای کارکنان صنایع الکتریکی ناسیونال ایران به موقع پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۲۶۶

مدیرعامل شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران گفت: با وجود مشکلاتی که در زنجیره تامین مالی این صنعت وجود دارد و سختی‌هایی که در دو سال گذشته تحمل کرده‌ایم، تا به امروز حقوق کلیه پرسنل و کارگران خطوط تولید شرکت را به موقع پرداخت کرده‌ایم.

عباس ابهری، مدیرعامل شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران، تولیدکننده محصولات  و لوازم خانگی با برند تولیپس و تولیپس پلاس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اهمیت جایگاه کارگر و نیروی کار اظهار داشت: با وجود مشکلاتی که در زنجیره تامین مالی این صنعت وجود دارد و سختی‌هایی که در دو سال گذشته تحمل کرده‌ایم، تا به امروز حقوق کلیه پرسنل و کارگران خطوط تولید شرکت را به موقع پرداخت کرده‌ایم و حتی یک بار نیز پرداخت حقوق به تاخیر نیفتاده است.

وی با اشاره به اینکه تمام حقوق و مزایای کارکنان  ما به موقع پرداخت می‌شود، افزود: هر کارگری که جذب کارخانه می‌شود، در ابتدای امر حقوقش با توجه به تخصص و توانمندی اولیه ایشان بر پایه چهارچوب تعریف شده در دستورالعمل های حقوق و دستمزد وزارت کار تعیین می‌شود و بعد از طی شدن دوره آزمایشی و زمانی که حضور ایشان در مجموعه تثبیت گردید، حقوق نامبرده پس از طی شدن مراحل رشد و تعالی جایگاه شغلی افزایش پیدا می‌کند و نظام پرداخت حقوق ما بر اساس توانایی‌ها و قابلیت افراد است.

مهندس ابهری ادامه داد: خوشبختانه با توجه به برنامه توسعه‌ای و همچنین لزوم تامین نیاز بازار، روند تولید علیرغم مشکلات موجود به خوبی مدیریت شده و ادامه دارد و نه تنها تعدیل نیرو در سازمان نداشته‌ایم، بلکه با توجه به نیاز و توسعه خطوط تولید جذب و توسعه نیروی انسانی نیز به خوبی صورت گرفته و هم اکنون تعداد پرسنل شاغل در خطوط تولید کارخانه از حدود یکصد نفر به بیش  250 نفر رسیده است. البته مجموعه نیروهای انسانی شاغل در دفاتر شرکت ، اعم از دفتر مرکزی، واحد فروش، انبارها و خدمات پس از فروش، هم اکنون به بیش از 600 نفر می‌رسد. 

وی افزود: ما تلاش داریم علاوه بر حقوق و مزایای تعیین شده از طرف دولت، خدمات و امکانات رفاهی دیگری برای کارگران فراهم کنیم. بطور مثال به فراخور فصل و مناسبت‌های مختلف بسته‌های معیشتی و غذایی، کارت‌های هدیه از سوی هیات مدیره به مجموعه کارگران پرداخت می شود. همچنین برای تقویت روحیه آنان برنامه‌های فرهنگی و ورزشی نظیر تشکیل تیم فوتبال کارگران و شرکت در مسابقات لیگ کارگری استان در حال انجام می‌باشد. همچنین تلاش داریم تا امکانات رفاهی و همچنین گردشگری بیشتری را با تعامل با اداره کل تعاون، رفاه و کار استان برای استفاده کارگران فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت با اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکت‌های بزرگ تولیدی و اقتصادی گفت: شرکت ناسیونال ایران در راستای ایفای نقش خود در این خصوص، یک هنرستان دخترانه در یکی از مناطق محروم استان اصفهان و با بالاترین استانداردهای آموزشی را ساخته و پس از تجهیز راه‌اندازی کرده است و در ادامه یک قرارداد جدید با سازمان نوسازی مدارس اصفهان منعقد نموده تا دو باب کارگاه آموزشی برای توسعه هنرستان مذکور ساخته شود که به زودی کلنگ‌زنی آن انجام خواهد ‌شد. همچنین با شروع همه‌گیری بیماری کرونا، بیش از 140.000 عدد ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای کادر درمان و عرضه در مناطق محروم و خیریه هایی نظیر بیمارستان محک یا خیریه کهریزک و مناطق محرو در نقطه صفر مرزی توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز