خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خبر داد ؛

فوت 13 نفر در شبانه روز گذشته در همدان بر اثر کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۶۶۵

شمار مبتلایان بستری در بیمارستان ها از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون به هشت هزار و ۱۶۴ بیمار رسیده که یک هزار و 99 تن از بیماران جان خود را از دست داده اند.

به گزارش ایلنا، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۸ مورد جدید ابتلا به کرونا در همدان گزارش شد همچنین ۱۳ تن جان خود را از دست دادند که آمار متوفیان هم اینک به یک هزار و ۹۹ تن رسیده است.

 محمدطاهری در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان اظهار داشت: موج سوم بیماری کرونا از ۵۰ روز پیش آغاز شده و روند ابتلا به این بیماری همچنان افزایش یافته است با این وجود در صورت توجه به قرنطینه خانگی و تعطیلی دو هفته ای استان می‌توان یک بریدگی در زنجیره انتقال کرونا ایجاد کرد.

او اظهار داشت: شمار مبتلایان بستری در بیمارستان ها از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون به هشت هزار و ۱۶۴ بیمار رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: تاکنون ۲۵۱ نفر در اسدآباد، ۴۷۲نفر در بهار، ۴۸۹ نفر درتویسرکان، ۳۰۹ نفر در رزن، ۱۳۸ نفر در شهرستان درگزین، ۱۳۸ نفر در فامنین، ۴۹۴ نفر در کبودراهنگ، یک هزار و ۵۵۱ نفر در ملایر، ۹۳۸ نفر در نهاوند و سه هزار و ۱۷۷ نفر در شهرستان همدان به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شدند که ۲۱۴ تن از بیماران بستری در بیمارستان ها غیربومی بودند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۲ شهرستان اسدآباد و تویسرکان در وضعیت حاد وبحرانی کرونا و هشت شهرستان دیگر استان نیز در وضعیت قرمز قرار دارند.

طاهری اظهارداشت: در حال حاضر تعداد بیماران بستری مشکوک و مبتلا مورد تایید پزشک متخصص عفونی، ریوی، داخلی و طب اورژانس در بیمارستان ها یک هزار و ۱۶ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: ۶ هزار و ۳۴۶ تن از بیمارانی که تست "پی.سی.آر" آنها مثبت بوده در این مدت زمان بهبود یافتند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز