خبرگزاری کار ایران

انتقاد اصلانی از بلاتکلیفی پست مدیرکلی سازمان تأمین اجتماعی استان همدان/ ادامه روند فعلی به ضرر جامعه بازنشستگی و کارگری و بیمه شدگان است

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۵۶۲

سازمان تامین اجتماعی و همچنین مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان بیش از دو ماه است که با سرپرست اداره می شود.

دبیراجرایی خانه کارگر استان همدان در گفت گو با ایلنا با انتقاد از این موضوع گفت: سازمان تأمین اجتماعی استان همدان بیش از ۲ ماه است که با سرپرست اداره می‌شود و عدم انتصاب مدیرکل در شرایط فعلی جامعه خود باعث بروز مشکلات بیشتری شده است.

چنگیز اصلانی تاکید کرد: اداره شدن این سازمان با سرپرست و همچنین گستردگی سازمان تأمین اجتماعی و تنوع ارائه خدمات به بیمه شدگان در شرایطی که وضعیت مناسبی نیز از لحاظ منابع و مصارف و همچنین شرایط بیماری کرونا در استان وجود ندارد درست نیست و ما از استاندار می‌خواهیم تا هر چه سریع‌تر تکلیف مدیرکل سازمان تامین اجتماعی و همچنین مدیریت درمان تامین اجتماعی استان را مشخص کند چرا که ادامه روند فعلی به ضرر جامعه بازنشستگی و کارگری و بیمه شدگان استان است.

او اظهار داشت : مگر در استان قحط الرجال است که سازمان تامین اجتماعی و همچنین مدیریت درمان تامین اجتماعی بیش از دو ماه است که با سرپرست اداره می شود.

اصلانی اظهار داشت:  این سازمان بیش از 45درصد جمعیت استان همدان را تحت پوشش دارد و بالغ بر 248 هزار بیمه شده اصلی در استان همدان از این سازمان خدمات دریافت می‌کنند بنابراین تعیین تکلیف درباره  پست مدیرکلی این  سازمان ضروری است.

اصلانی افزود : با توجه به اینکه سازمان تأمین اجتماعی در بحث مقابله با شیوع کرونا ،همراه  وزارت بهداشت و درمان درگیر مقابله و خدمات رسانی با بیماران است  و باتوجه به اینکه این استان با کمبود پزشک  مواجه است بهتر است این موضوع هرچه زودتر در دستور کار مسئولان مربوط قرار گیرد. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز