خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار شهرستان نهاوند :

خدمت به معلولین در راستای عدالت اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۸۲۴

خدمت به معلولین و بحث بهینه سازی و مناسب سازی مسیر های تردد در ادارات جزء حداقل حقوق اجتماعی این عزیزان است

سید رضا سلامتی معاون فرماندار شهرستان نهاوند صبح روز گذشته در ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی که در محل سالن شهدای فرمانداری برگزار شد گفت : امروز هر آنچه به عنوان دستاورد نظام در اختیار ماست حاصل تلاش و ایثار خون شهداء ، جانبازان ،ایثارگران و آزادگان و صبر و استقامت خانواده های آنهاست.

وی افزود: خدمت به معلولین در راستای عدالت اجتماعی و بحث بهینه سازی و مناسب سازی مسیر های تردد در ادارات جزء حداقل حقوق اجتماعی این عزیزان است.

آقای سلامتی در ادامه خاطر نشان ساخت: اداره بهزیستی به عنوان دبیر ستاد وظیفه پیگیری دقیق مصوبات ستاد را به عهده دارد و تعلل و به تاخیر انداختن اجرای مصوبات تضییع حقوق بیت المال و باعث دلسردی این قشر فرهیخته می شود.

معاون فرماندار شهرستان نهاوند افزود: کسب افتخارات جانبازان و معلولین در مسابقات علمی و رزمی بخصوص سکوهای افتخار در مسابقات پاراالمپیک حاکی از عزم و اراده این عزیزان در خدمت به نظام و اعتلای نام پر افتخار ایران اسلامی استت.

وی در پایان از ادارات ثبت اسناد و منابع طبیعی که در راستای اجرای مصوبه مناسب سازی اقدام به احداث و اصلاح مسیر تردد جانبازان ومعلولان در اداره خود نموده اند تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز