خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان همدان:

محموله 70 کیلوگرمی مواد مخدر کشف شد

asdasd
کد خبر : ۳۹۳۷۷۸

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 70 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و تریاک در دو عملیات جداگانه در این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا به نقل پایگاه خبری پلیس، سردار حاجی محمد مهدیان نسب با اعلام این خبر بیان کرد: تیم های اطلاعاتی پلیس از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر توسط یک قاچاقچی به همدان مطلع شدند.

وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی در یک عملیات برنامه ریزی شده و هدفمند متهم در حال انتقال یک محموله 65کیلوگرمی تریاک در ورودی شهرستان همدان دستگیر و مواد مخدر در جاسازی حرفه ای خودرو تریلی کشف و خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: همچنین با دریافت خبر دیگری مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر از استان تهران به همدان، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اقدام به اجرای ایست و بازرسی در فامنین کرد.

وی با ذکر اینکه متهم در ورودی شهرستان فامنین شناسایی شد افزود: ماموران در بازرسی از داخل خودروی متهم پنج کیلوگرم هروئین که به صورت حرفه ای جاسازی شده بود را کشف کرده و متهم دستگیر و خودروی وی نیز توقیف شد.

پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان در سه ماهه نخست امسال موفق به کشف 893 کیلوگرم انواع مواد مخدر و انهدام 26 باند تهیه و توزیع مواد مخدر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز