خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان:

ورزش نقش‌بسزایی در افزایش بهره‌وری نیروی کار و ارتقاء راندمان تولید دارد

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۴۴۹

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: بی‌شک ورزش نقش بسزایی در افزایش بهره‌وری نیروی کار و ارتقاء راندمان تولید دارد و از این حیث در اقتصاد می تواند نقش آفرین باشد و شکوفایی کشورمان را به ارمغان بیاورد.

به گزارش ایلنا از همدان، سید احمد توصیفیان که در جلسه هیات امنای مجموعه ورزشی کارگران همدان سخن می‌گفت: با اشاره به نقش ورزش در ایجاد محیط سالم، شادابی و نشاط و سلامتی نیروی ارزشمند کار، بر توسعه ورزش در محیط های کارگری تاکید کرد و تلاش بیشتری را برای فراهم کردن زمینه ورزش کارگری خواستار شد .

وی با تبیین اهمیت، جایگاه و نقش ورزش در بهره وری نیروی کار و راندمان تولید، اظهار داشت: بی شک ورزش نقش بسزایی در افزایش بهره وری نیروی کار و ارتقاء راندمان تولید دارد و از این حیث در اقتصاد می‌تواند نقش آفرین باشد و شکوفایی کشورمان را به ارمغان بیاورد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رسالت و وظیفه ذاتی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در ایجاد محیط مناسب و سالم و حفظ و صیانت از نیروی ارزشمند کار افزود: با توجه به اینکه کارگران در بخش‌های مختلف در معرض آسیب‌های ناشی از مشاغل سخت و زیان آور و یا امراض ناشی از این قبیل کارها قرار دارند لذا توجه به امر ورزش تا حد خیلی زیادی می‌تواند در سالم‌سازی محیط و جلوگیری از بروز برخی مشکلات و آسیب‌های‌جسمی، روحی و روانی کارگران جلوگیری کند.

در ادامه توصیفیان درباره فواید ورزش و آثار اجتماعی، روانی، اقتصادی و سیاسی آن و نقش بی بدیل ورزش در راندمان کار و تولید مطالبی ارائه کرد.

در این جلسه ناصرسیفی مدیر مجموعه فرهنگی و ورزشی‌کارگران همدان، نسبت به ارائه گزارش اقدامات انجام گرفته در سال جاری و اعزام تیم های ورزشی به مسابقات کارگران کشوری پرداخته و هریک از اعضای هیات امنا نکته نظرات خود را در خصوص موضوعات مندرج در دستور جلسه عنوان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز