خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای استان همدان:

آغازتوزیع کارت آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۵۱۷

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای استان همدان از توزیع کارت ورود به جلسه چهارمین دوره آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت خبر داد.

مدیرکل فنی و حرفهای استان همدان در گفتگو با خبرنگار ایلنا از توزیع کارت چهارمین دوره آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت خبر داد و اظهار کرد: کارت آزمون از ساعت 8 صبح 21 دی ماه آغاز شده و تا ساعت 24 روز 23 دی ماه ادامه مییابد.

 علیرضا مهرابی گفت: 805 نفر در چهارمین دوره آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت ثبت‌نام کردهاند.

وی با بیان اینکه 805 نفر در چهارمین دوره آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت ثبت‌نام کردهاند، افزود: تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفهای استان همدان بیان کرد: مرحله کتبی چهارمین دوره آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت در 120 حرفه برگزار میشود.

وی با بیان اینکه آزمون هر حرفه در دو مرحله کتبی و عملی برگزار میشود، ادامه داد: داوطلبان شرکت در این آزمونها می‌توانند از امروز تا 23 دی با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

مهرابی تصریح کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی باید براساس برنامه زمانبندی برای شرکت در آزمون عملی مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز