خبرگزاری کار ایران

دومین جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی در همدان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۴۵۶

هدف از برگزاری این جشنواره تقویت، نشر نظم و امنیت عمومی، گسترش امنیت عمومی جامعه و تعامل نیروی انتظامی با اصحاب رسانه بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان ظهر امروز در دومین جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی با بیان اینکه سهم رسانه در پیشگیری اجتماعی بسیار مهم است، گفت: مجموعه نیروی انتظامی به عنوان موثرترین حوزه در پیشگیری اجتماعی عمل می‌کند و رسانه نیز در انتقال افکار به مردم سهیم است.

به گزارش ایلنا از همدان؛ سرهنگ علیرضا خزایی با اشاره به فرا رسیدن روز پرستار و ولادت حضرت زینب(س)، اظهار داشت: این جشنواره در استان همدان با شرکت رسانه‌های مکتوب، غیر مکتوب و رسانه‌های محلی برگزار شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: همچنین هدف از برگزاری این جشنواره تقویت، نشر نظم و امنیت عمومی، گسترش امنیت عمومی جامعه و تعامل نیروی انتظامی با اصحاب رسانه بوده است.

وی بیان داشت: محورهای این جشنواره بر مبنای تحلیل اخبار و حوادث، رخدادها، ابعاد جامعه شناختی، تهیه و تدوین اخبار اجتماعی و ارتقای امنیت اجتماعی و سهم رسانه‌ها در ارتقای تعامل مردم با پلیس است.

سرهنگ خزایی با اشاره به اینکه سهم رسانه در پیشگیری اجتماعی بسیار مهم است، بیان داشت: مجموعه نیروی انتظامی به عنوان موثرترین حوزه در پیشگیری اجتماعی عمل می‌کند و رسانه نیز در انتقال افکار به مردم سهیم است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان اضافه کرد: در راستای این جشنواره بیش از هزار پوستر در رسانه ملی پخش و همچنین تبلیغات محیطی در سطح گسترده انجام شد و بعد کمیته اجرایی برگزاری جشنواره شکل گرفت. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی سال گذشته در سطح کشوری برگزار شد، ابراز داشت: امسال این جشنواره در سطح استان‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه رسانه‌های محلی شاهد افزایش ۸۶ درصدی اخبار کار شده از نیروی انتظامی هستیم و همین تعامل‌های صورت گرفته باعث۱۸ درصد افزایش رضایتمندی مردم استان همدان از پلیس بوده است.

وی با بیان اینکه از جشنواره استقبال زیادی صورت گرفت، عنوان داشت: بیش از ۵۰۰ اثر به جشنواره ارسال شد که همه آثار در پیشگیری اجتماعی نقش آفرین بودند که در نهایت ۹ اثر برتر در سه بخش خبر، مصاحبه و گزارش برگزیده شدند.

وی اظهار داشت: جشنواره در سه بخش، ‌ خبر، مصاحبه و گزارش برگزار شد، افزود: در بخش خبر آثار مریم قاسمی(خبرگزاری ایلنا)، سمیه مظاهری، وحید صیفی به عنوان اثر برتر انتخاب شد.

خزایی ادامه داد: آثار حمید نصرتی‌قانع، مهدی سهرابی، اسدالله عقیلی اصغر در بخش مصاحبه و آثار علیرضا جهانگیری و زهرا ذوالفقاری در بخش گزارش جزء آثار برگزیده انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز