خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور؛

امسال بیش از ۳۵ هزار زوج در ازدواج دانشجویی شرکت کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۴۳

امسال بیش از ۳۵ هزار نفر در ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی شرکت کرده‌اند که از ۳بهمن ماه در ۳۶ دوره میهمان علی ابن موسی الرضا(ع) هستند.

مدیرکل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: امسال بیش از ۳۵ هزار نفر در ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی شرکت کرده اند که از ۳بهمن ماه در ۳۶ دوره میهمان علی ابن موسی الرضا(ع) هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام امیر ابراهیم زاده در نشست ستاد اقامه نماز دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان همدان که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد، گفت: اگر زمانی در جبهه سخت و نبرد حق علیه باطل در دفاع مقدس جوانان این مرز بوم رشادتها انجام داده اند امروز در سنگر علم و فناوری شاهدمجاهدت های فراوانی هستیم.

وی افزود: مردان غیرتمندایران اسلامی به دلیل داشتن دو ویژگی مهم و برجسته در جهان شناخته شده اند؛ یکی اندیشه سرخ، اینکه پاسدار ارزش‌ها و خون سرخ شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین هستند و دیگری اندیشه سبز انتظار منجی عالم بشریت که صلح و عدل جهانی را برپا خواهد کرد.

ابراهیم زاده با اشاره به ساختار فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: ستاد اقامه نماز، کانون های قرآن و عترت، برگزاری جشنواره ها و ازدواج دانشجویی زیرمجموعه معاونت فرهنگی این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۳ بیش از ۳۵هزار زوج دانشجویی در طرح ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها ثبت نام کرده اند، گفت: این تعداد زوج در بیش از ۳۶ دوره سه روزه با برنامه های ویژه فرهنگی به مشهد مقدس و پابوس علی ابن موسی الرضا(ع) مشرف می شوند.

مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: این نهاد با بیش از ۱۵ هزار دانشجوی خارجی نیز در سطح دنیا در ارتباط است که مبلغ دین مبین اسلام هستند.

وی با اشاره به موضوع اصلی برپایی این جلسه گفت: طبق آیات قرآن وظیفه حکومت اسلامی و به طبع دانشگاه ها فراهم آوردن شرایط برپایی نماز و اقامه آن در سطح دانشگاه است.

ابراهیم زاده گفت: خوشبختانه در دانشگاه آزاد اسلامی قوانین بسیار خوبی که برگرفته از آیاتو احادیثدر امر نماز است وجود دارد که امیدواریم در تمامی دانشگاه ها اینگونه باشد.

وی تصریح کرد: نباید برنامه ریزی در دانشگاه ها طوری صورت پذیرد که وقت نماز با کلاس ها تلاقی پیدا کند.

مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها کشور گفت: اطمینان داریم دانشجویانی که در نماز جماعت شرکت کنند کمتر در معرض آسیب و مشکلات قرار می گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز