خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

حمایت از کارگر، حمایت ازتولید است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۸۹۱

حمایت از کارگر حمایت از تولید است و درجامعه ای که کارگران راضی از حقوق وقانون کار باشند ما افزایش تولید را پی خواهیم داشت.

دبیراجرایی خانه کارگر همدان در دیدار بانماینده مردم ملایر درمجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خانه کارگرهمدان گفت: خانه کارگر تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند خدمات مطلوبی در اختیار کارگران و خانواده آنها در زمینه هایی همچون مشاوره کارگران، ارائه انواع کلاس‌های آموزشی و خدماتی و رفاهی قراردهد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ چنگیز اصلانی با بیان اینکه: در استان همدان ۲۳۸ هزار کارگر مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت: این کارگران از امنیت شغلی برخوردار نبوده وبا حداقل حقوق با این تورم زندگی خود را می گذرانند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن تشکر از زحمات تشکلات کارگری اظهار داشت: کارگران در بحثتولید و اقتصاد مقاومتی در کشور نقش اساسی را ایفاء می کنند.

حاج علی نعمت چهاردولی عنوان کرد: حمایت از کارگر حمایت از تولید است و درجامعه ای که کارگران راضی از حقوق وقانون کار باشند ما افزایش تولید را پی خواهیم داشت.

چهاردولی در ادامه بیان کرد: ما در قانون باید طوری عمل کنیم که کارفرما نیز توان پرداخت حقوق کارگر را داشته وبا آرامش خاطر تولید را دنبال کند.

نماینده مردم ملایردر پایان گفت: مااز تمامی کارگرانی که در راه پیشرفت وارتقاء کشورتلاش می کنند حمایت میکنیم وتصریح کرد: خانه کارگر امید کارگران است وباید در تمامی زمینه ها حامی آنها باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز