خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سرقت خودرو با پوشش یدک کش در ملایر

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۷۴۷

کشف پیش دستانه ی خودروی سرقتی و انهدام باند سرقت خودرو با پوشش یدک کش توسط پلیس ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان " ملایر " همدان از کشف پیش دستانه ی خودروی سرقتی و انهدام باند سرقت خودرو با پوشش یدک کش توسط پلیس ملایر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ " شعبان ترک نیا " با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام سرقت یک دستگاه خودرو از یکی از خیابان های ملایر، بلافاصله طرح مهار توسط پلیس به اجرا درآمد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: با بررسی و تحقیقات دقیق بعمل آمده مشخص شد خودروی به سرقت رفته توسط یک دستگاه یدک کش به سرقت رفته است که با انجام اقدامات شناسائی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، سرانجام محل اختفاء خودروی به سرقت رفته مشخص شد.

سرهنگ ترک نیا در ادامه بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی، ماموران به مخفیگاه مورد نظر وارد شده و تعداد سه دستگاه خودرو همچنین بیش از ۲۴ قطعه لوازم و قطعات اوراق شده و مسروقه از خودروهای مختلفی نظیر زانتیا، پراید و پیکان را نیز کشف کردند که در این رابطه، خودروی مسروقه نیز بصورت سالم در این مکان کشف شد و تعداد سه نفر نیز که بصورت باندی اقدام به سرقت خودرو می کردند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در خاتمه افزود: ضمن تشکیل پرونده، باند سارقان خودرو تحویل مراجع قضائی شدند.
توقیف پژو با ۶۰ میلیون ریال خلافی در همدان

یک دستگاه پژو ۴۰۵ توسط تیم پلیس راه استان همدان با بیش از ۶۰ میلیون ریال خلافی توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ " مهدی شاکری " سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان همدان در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس راه همدان - کرمانشاه حین کنترل خودروهای عبوری در این محور، یک دستگاه پژو ۴۰۵ را جهت کنترل مدارک متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: طی استعلام های انجام شده مشخص شد خودرو مذکور دارای ۶۲ میلیون ۸۹۰ هزار ریال جریمه می باشد که بر همین اساس توقیف و روانه پارکینگ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز