خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

مدیران استان مصمم به اجرای تعهدات سرمایه گذاری هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۲۷۷

استاندار مدیران استان را مصمم به اجرای تعهدات سرمایه گذاری برای توسعه همدان ارزیابی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، استاندار همدان صبح روز یکشنبه در دیدار با مدیران شرکت عصر طلایی هگمتانه گفت: گردشگری اولویت اول توسعه استان همدان است و توان تحقق این امر در همدان وجود دارد چراکه فرهنگ، تاریخ و اقلیم همدان آماده این امر است.

محمد ناصر نیکبخت با اشاره به اینکه هیچ استانی مانند همدان آثار تاریخی ندارد، اذعان داشت: آثار تاریخی در همدان متعلق به قبل از اسلام است.

استاندار عنوان کرد: ۵۰۰ سال همدان پایتخت ایران بوده و همدان شهری چهار فصل است و اکنون امکان اسکی روی برف و چمن در همدان فراهم شده است.

نیکبخت با اشاره به اینکه بزرگترین غار آبی جهان در همدان قرار دارد، بیان داشت: با ۹ استان کشور بین یک تا سه ساعت فاصله داریم.

در ادامه این جلسه روند اجرای پروژه شرکت عصر طلایی هگمتانه با حضور مدیران مرتبط بررسی شد و استاندار برای تسریع در طرح، دستوراتی را صادر کرد.

شرکت عصر طلایی هگمتانه با موافقت استاندار و همراهی مدیران استان، سرمایه گذاری خود را برای احداثمجموعه ای دارای یک هایپر استار، هتل پنج ستاره و ۲۰۰ کمپ گردشگری و سه هزار پارکینگ خودرو با سرمایه اولیه بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان آغاز کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز