خبرگزاری کار ایران

تولید و پخش ۸۵ هزار تن آسفالت توسط سازمان عمران شهرداری همدان

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۰۵۱

آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر همدان در سال جاری به عنوان یکی از اولویت های سازمان عمران شهرداری همدان مطرح بوده که به همین منظور این سازمان از ابتدای امسال تاکنون به میزان ۸۵ هزار تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی شهر پخش کرده است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری همدان با بیان این مطلب تولید، حمل و پخش بیش از ۸۵ هزار تن آسفالت را در سطح شهر از سوی سازمان عمران در سال جاری حرکتی بی‌نظیر بیان کرد و افزود: این حجم تولید آسفالت با توجه به سال گذشته از پیشرفت چشمگیری برخودار بوده، که این موضوع با به کارگیری ماشین‌آلات جدید در بخش تسطیح آسفالت و استفاده همزمان از دو اکیپ پخش آسفالت گرم و تلاش کارکنان سازمان محقق شده است.

به گزارش ایلنا از همدان؛ محمدرضا نشهری ادامه داد: سازمان عمران شهرداری همدان با اتکا به نیروهای توانمند خود توانسته است از ابتدای امسال تاکنون به میزان ۸۵ هزار تن آسفالت گرم با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال تولید و پخش نماید که از این مقدار تولید آسفالت، ۵۲ هزار تن با دستگاه‌های فنیشر در معابر اصلی پخش و تسطیح شده و مقدار۳۳ هزار تن آن تحویل اکیپ‌های دستی داده شده است تا در معابر فرعی و کوچه‌ها به منظور روکش و لکه‌گیری مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه این سازمان با اجرای عملیات آسفالت‌ریزی و تولید بتن آماده در مجتمع صنعتی کارخانه آسفالت نقش بسزایی در عملیات بهسازی خیابان‌ها و کوچه‌ها ایفا می‌کند، اظهار کرد: در این راستا پاسخگویی شایسته به درخواست‌های رسیده از سوی چهار منطقه شهرداری همدان در خصوص تولید آسفالت گرم و مناسب با شرایط اقلیمی همدان از مهمترین وظایف سازمان عمران شهرداری همدان را تشکیل می‌دهد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری همدان افزود: در حال حاضر این سازمان در سال ۱۳۹۳ توانسته است با اتکا به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی و حمایت‌های شورای اسلامی شهر و شهردار به این امر مهم جامه عمل پوشانده و رضایت نسبی همشهریان را جلب نماید.

نشهری اضافه کرد: سازمان عمران شهرداری همدان در سال جاری با برداشت بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع آسفالت فرسوده از سطح خیابان‌های شهر همدان توانست ضمن بازیافت این مقدار آسفالت در مصرف قیر و تولید مصالح اولیه صرفه‌جویی قابل توجهی کند.

وی خاطرنشان کرد: این سازمان با تلاش شبانه‌روزی در نیمه نخست امسال به میزان ۲۲ هزار تن آسفالت به شهرداری منطقه یک، ۱۳ هزار تن آسفالت به شهرداری منطقه دو، ۲۲ هزار تن آسفالت به شهرداری منطقه سه، ۲۲ هزار تن آسفالت به شهرداری منطقه چهار و ۶ هزار تن به شهرداری ستاد تحویل داده است.

نشهری ادامه داد: در سال جاری سازمان عمران شهرداری همدان به خرید یک دستگاه فنیشر پخش آسفالت فوگل و یک دستگاه آسفالت تراش ویرتگن با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال اقدام کرده است. همچنین این سازمان در سال جاری به منظور خودکفایی شهرداری در حوزه ماشین‌آلات و صرفه‌جویی در هزینه‌های عمرانی و خدماتی شهر این اقدام بی‌سابقه را انجام داده است، لذا با خرید ماشین‌آلات جدید از سوی سازمان در جهت افزایش راندمان کاری در فعالیت‌های عمرانی و خدمات شهری تحول بزرگی ایجاده شده است.

وی خرید تجهیزات و ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی را در سازمان عمران شهرداری عاملی تأثیرگذار در سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های سازمان خواند و بیان کرد: با آغاز به کار این ماشین‌آلات در آینده اقدامات سازمان عمران سرعت بیشتری خواهد گرفت و از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه‌تر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری همدان با اشاره به نیاز برخورداری شهر از معابر و خیابان‌های مسطح و استاندارد، نقش و عملکرد سازمان عمران را در تحقق این هدف پراهمیت برشمرد و ابراز امیدواری کرد این سازمان در حوزه مدیریت تولید آسفالت گرم کارخانه آسفالت و اجرای پروژه‌های پخش آسفالت در معابر و خیابان‌های سطح شهر با حفظ رویه جاری و تقویت توان و بنیه سخت‌افزاری خود نقش شایسته‌تری ایفا کند.

محمدرضا نشهری با بیان این که اولویت ما آسفالت معابر اصلی، فرعی و کوچه‌ها بوده است، افزود: در این زمینه سازمان عمران شهرداری همدان با به کارگیری دو اکیپ پخش آسفالت در سطح مناطق چهارگانه شهری فعالیت خوبی از ابتدای سال آغاز کرده و این افتخار مجموعه سازمان عمران شهرداری است که در خدمت مردم و تأمین رفاه و آسایش شهروندان، آسفالت و بهسازی معابر اصلی را همچنان در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی با اشاره به ارتقای کیفیت تولید آسفالت در سال جاری بیان کرد: نظارت کارشناسان سازمان عمران در تمامی مراحل اعم از تولید آسفالت، پخش و اجرا و فعالیت مستمر آزمایشگاه کنترل کیفیت مجتمع صنعتی، از عواملی است که در افزایش کیفیت آسفالت در سال جاری نقش مهمی داشته است؛ بنابراین، لذا عملکرد مناسب و اقدامات زیرساختی برای افزایش کیفیت تولید آسفالت در برنامه کاری این مجموعه قرار گرفته است که بر همین اساس امسال شاهد تحول خوبی در زمینه افزایش کیفیت و میزان تولید آسفالت برای روکش و مرمت آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز