خبرگزاری کار ایران

مدیر پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان خبر داد:

برگزاری هفتمین مانور مدیریت بحران برق در اسدآباد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۱۹۹

مانور مدیریت بحران شهرستان اسدآباد، هفتمین مانور شرکت توزیع نیروی برق استان در سطح شهرستان‌ها و دومین مانور بین استانی در سال جاری به شمار می‌رود.

مدیر دفتر مدیریت بحران پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در حاشیه برگزاری مانور مدیریت بحران شهرستان اسدآباد با اشاره به تقارن هفته پدافند غیرعامل و برگزاری مانور اظهار کرد: پدافند غیرعامل اقداماتی است که در راستای خنثی‌سازی یا کاهش اثرات اقدامات دشمن صورت می‌گیرد.

علی سهرابی‌ بیدار با بیان اینکه پدافند غیرعامل نیازمند برخی ضروریات در راستای آمادگی است، افزود: این ضرورت در حوزه برق شامل آمادگی شبکه‌ها می‌شود که به انجام اقدامات پیشگیرانه برای پاسخگویی به موقع در کمترین زمان ممکن برای بازسازی و رفع مشکل شبکه‌ها برمی‌گردد.

مدیر دفتر مدیریت بحران پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: با توجه به بحثآمادگی که از مراحل اصلی مدیریت بحران است تحکیم سازه‌ها و اصلاح روش‌ها و شبکه‌ها در قالب برنامه‌ریزی و انجام تعمیرات سالیانه و پیشگیرانه در دستور کار شرکت توزیع برق استان قرار دارد تا در زمان بحران دچار اضطرار نشویم.

وی ادامه داد: در بحثآمادگی پاسخگویی به شرایط اضطراری در کوتا‌ه‌ترین زمان حرف نخست را می‌زند تا حادثه به بحران تبدیل نشود.

سهرابی‌بیدار با اشاره به ضرورت انجام مانور‌ها در راستای آمادگی نیرو‌ها و سازمان‌ها بیان کرد: مانور شامل اقدامات نمایشی و نمادین است که‌گاه با توجه به هزینه‌ها با عدم رغبت مدیران مواجه می‌شود.

وی اضافه کرد: در این زمینه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با برنامه‌ریزی‌ها و سناریوهای مدون همزمان با اجرای مانور‌ها اقداماتی چون تعمیر و اصلاح شبکه‌ها، برقرسانی و… را نیز در دستور کار قرار می‌دهد تا گره‌ای از مشکلات شهرستان‌ها را باز کند که فقط با انجام مانور امکان‌پذیر است.

مدیر دفتر مدیریت بحران پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تأکید کرد: مانورهای شرکت توزیع برق همدان با توجه به تراکم جمعیت و خاموشی‌ها در یک منطقه در واقع یک نوع مدیریت بحران است که تکریم مشترکین نیز در آن در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز