خبرگزاری کار ایران

شهردار همدان:

فاز نخست پل آیت اله نجفی آزمایشی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۹۴

با رایزنی‌های انجام شده شورای اسلامی شهر مقرر شد مسیر این پل به شکل آزمایشی بازگشایی شود که این امر، اول آبان ماه محقق و تردد روی پل یاد شده آغاز شد.

شهردار همدان گفت: باید با تمام توان کوشید تا با برنامه‌ریزی و اجرای زیرساخت‌های مناسب خدمات شایسته‌ای که مناسب مردم همدان است، به آنان ارائه دهیم.

به گزارش ایلنا از همدان؛ سیدمصطفی رسولی در نشست شورای اداری شهر همدان افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تلاش بودیم تا با حضور معاون رئیس‌جمهور فاز نخست پل آیت ا… نجفی در روزهای گذشته مورد بهره‌برداری قرار گیرد اما این اتفاق به بعد موکول شد.

او ادامه داد: با رایزنی‌های انجام شده شورای اسلامی شهر مقرر شد مسیر این پل به شکل آزمایشی بازگشایی شود که این امر، اول آبان ماه محقق و تردد روی پل یاد شده آغاز شد.

شهردار همدان اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی کامل این پل مشکلات و گره‌های ترافیکی موجود در این تقاطع رفع شود و مردم با آرامش خاطر از این معبر عبور کنند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه هدف همه ما در مجموعه مدیریت شهری انجام مطلوب کار و جلب رضایت شهروندان است، از مدیران این نهاد خواست با تلاش بیشتر زمینه تحقق کامل بودجه شهرداری را در ماه‌های منتهی به امسال را فراهم کنند.

او با تأکید بر تشکیل جلسات مستمر به منظور برنامه‌ریزی برای خرید قیر مورد نیاز در راستای ادامه عملیات آسفالت معابر پیش از سرد شدن بیشتر هوا، لزوم هماهنگی برنامه‌های ستاد برفروبی و رفع موانع پیشرو را خواستار شد.

شهردار همدان درباره جدول‌گذاری بلوار بسیج گفت: با تأمین اعتبار این پروژه، معاونت‌ها و مدیران ذیربط تلاش خود را معطوف به اجرای هرچه سریعتر این پروژه کنند.

رسولی درباره استخدام نیرو در شهرداری همدان نیز بیان کرد: با برگزاری جلسات متعدد در شورای استخدامی مقرر شد برای پست‌های خالی موجود در ساختار تشکیلاتی، اقدام به جذب نیروی متخصص و مرتبط از طریق آزمون شود.

در این جلسه محمدعلی عسگری فروغ مدیر حراست شهرداری با حفظ سمت به عنوان مشاور شهردار، مهدی بیات مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار شهری با حفظ سمت به عنوان مدیر حوزه شهردار همدان و مجید درویشی مدیر منطقه ۴ با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری و علی لاهوتی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سیمان شهرداری منصوب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز