خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار همدان از دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۷۰۹

محمد ابراهیم الهی تبار از ۱۳ کمیته فعال در جشنواره تئاتر کودک و روند اجرایی برنامه های هر کمیته بازدید کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در حاشیه بازدید از دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بسیار پویا و بانشاط در حال انجام امور است و امیدواریم کار ویژه ای در سطح کشور رقم بخورد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ محمدابراهیم الهی تبار با تأکید بر اینکه امیدواریم جشنواره امسال بهتر از سال قبل برگزار شود، خاطرنشان کرد: اعتقاد ما بر این است که انگیزه کار برای جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بالاست و این انگیزه در کیفیت بخشی بسیار موثر است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با شور و نشاط خاصی برای خانواده ها برگزار شود، بیان کرد: اثرگذاری تئاتر بیشتر از فیلم است و باید بتوانیم تئاتر را به خوبی در بین مردم فرهنگ سازی کنیم.

وی تصریح کرد: امسال سال فرهنگ نامگذاری شده و بر اساس این نامگذاری باید سال پرباری را در عرصه فرهنگ داشته باشیم و برنامه ریزی ها برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره انجام شود.

الهی تبار بر استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر کودک در همدان تأکید کرد و افزود: اگر قرار است استان همدان قطب فرهنگی کودکان و نوجوانان شود، استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر کودک در همدان مهم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز گفت: برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خیر و برکت زیرساختی برای همدان دارد و هر سال به تعداد این مجموعه ها اضافه می شود.

فاضل عبادی با بیان اینکه در ایام برگزاری جشنواره ۳۵۰ مهمان در همدان حضور می یابند، افزود: با توجه به اینکه علاوه بر مهمانان داخلی مهمانانی از کشورهای خارجی در همدان حضور خواهند داشت، می توان از این ظرفیت برای معرفی همدان نیز بهره گرفت.

وی اطلاع رسانی رسانه های جمعی و مطبوعات همدان را بسیار مناسب دانست و گفت: در ایام جشنواره برنامه های جنبی در شهرستان های استان، بخش ها و حاشیه شهر همدان نیز برگزار خواهد شد که همین امر موجب استفاده بیشتری از شهروندان از جشنواره می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز