خبرگزاری کار ایران

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر:

بیش از ۱۰ برنامه همزمان با جشنواره تئاتر کودک در ملایر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۹۲۹

بیش از ۱۰ برنامه مختلف همزمان با بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در شهرستان ملایر اجرا می شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از اجرای بیش از ۱۰ برنامه مختلف همزمان با بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، محمود مصباح اظهار کرد: همه‌ساله همزمان با برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، در شهرستان‌ها نیز برنامه‌های مختلف جنبی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری بیش از ۱۰ برنامه مختلف همزمان با آغاز جشنواره بیست و یکم، در ملایر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها برای گروه‌های سنی کودک و وجوان و و همینطور بزرگ‌ترها تدارک دیده شده است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از اجرای نمایش «من، مامانم و بابام» به کارگردانی مسعود روستا در ملایر از ۱۵ تا ۲۲ مهر ماه خبر داد و تصریح کرد: این نمایش همه‌ روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح در سالن مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به روی صحنه می‌رود.

وی از برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان با همکاری موسسه قرآنی شکوفه‌های یاسین همزمان با جشنواره بیست و یکم در ملایر خبر داد و افزود: جشن بادبادک‌ها نیز برای کودکان و نوجوانان در بام ملایر برگزار خواهد شد.

مصباح برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع کودک را از دیگر برنامه‌های جنبی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در ملایر برشمرد و گفت: این نمایشگاه نیز به مدت یک هفته در محل برگزاری نمایشگاه‌های هنری ملایر در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد برگزار می‌شود.

وی در ادامه از برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع کتاب کودکان در دبستان شهید رجایی ملایر همزمان با شروع جشنواره خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه با ۶۰ درصد تخفیف برای بازدیدکنندگان کتاب برپا خواهد شد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در ادامه از راه‌یابی دو نمایش از ملایر به بخش اصلی مسابقه تئاتر کودک و نوجوان همدان خبر داد و گفت: تئاتر «رؤیای کاغذی» به نویسندگی و کارگردانی رضا فقیهی از ملایر به بخش اصلی مسابقه صحنه‌ای نوجوان و نمایش خیابانی «غذاهای خوشمزه» به نویسندگی و کارگردانی نرگس خاککار به بخش مسابقه تئاتر خیابانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان راه یافته‌اند.

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از ۱۵ مهرماه آغاز و تا ۲۱ مهرماه در همدان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز