خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان:

نمایش‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک در هشت سالن اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۷۸۶

با توجه به اضافه شدن دو گروه دانش آموزی و خردسال به جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، تعداد سالن‌های نمایش، به هشت سالن افزایش یافت.

مدیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان گفت: با توجه به اضافه شدن دو گروه دانش آموزی و خردسال به جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان، تعداد سالن‌های نمایش، به هشت سالن افزایش یافت.

به گزارش ایلنا از همدان، مجید فروتن اظهار کرد: در این دوره از جشنواره چهار گروه نمایش خردسالان، هشت گروه در بخش تئا‌تر کودک، هفت گروه در بخش مسابقهٔ نمایش نوجوانان، هفت گروه در بخش خیابانی، پنج گروه در بخش دانش‌آموزی و چهار گروه در بخش بین‌الملل حضور دارند.
وی با بیان اینکه هشت سالن برای اجرای نمایش‌های جشنواره در نظر گرفته شده است، بیان کرد: با توجه به اینکه امسال دو بخش نمایش خردسالان و دانش‌آموزی به گروه‌های جشنواره اضافه شده، سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای نمایش‌های دانش‌آموزی و سالن آمفی تئا‌تر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خردسالان در نظر گرفته شده است.

فروتن ادامه داد: تالار فجر، سالن آمفی تئا‌تر و پلاتوی مجتمع شهید آوینی، سالن اصلی و پلاتوی مجتمع بوعلی سینا و سالن کانون مهدیه اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه شهرستان‌ها نیز بتوانند از فضای جشنواره بهره‌مند شوند، برنامه‌های جانبی شامل اجرای نمایش خیابانی، اتوبوس شادی سیار و… برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز