خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان همدان:

کشف ۸۰ کیلوگرم تریاک در همدان

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۲۷۱

۸۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان‌های نهاوند و ملایر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان، سردار مهدیان نسب، با اعلام این خبر گفت: در پی اخبار رسیده، مبنی براینکه قرار است دو محموله بزرگ مواد مخدر از استان‌های شرق وارد استان همدان شود، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از همدان، وی افزود: با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های ملایر و نهاوند نیز وارد عمل شدند و به کنترل محورهای مواصلاتی در شهرستانهای مذکور پرداختند.

سردار مهدیان نسب در ادامه بیان داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر ملایربا توقیف یک دستگاه خودرو موفق به کشف ۵۰ کیلو گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: همچنین در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نهاوند نیز موفق به کشف ۳۰ کیلو گرم تریاک، توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی شدند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه گفت: رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان به گونه‌ای است که فعالیت قاچاقچیان شهرستان‌های تابعه را با دقت رصدکرده و تحرکات آن‌ها را در حمل و توزیع مواد مخدر با همکاری پلیس‌های مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های تابعه در دستور کار عملیاتی خود قرار داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز