خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

قرارگاه مبارزه با سرقت در همدان راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۱۱۵

این قرارگاه در خصوص مبارزه و پیشگیری از سرقت راه‌اندازی شده است و در مقابله با جرم و پیشگیری از آن اثرگذار خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان همدان در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس آگاهی همدان با بیان اینکه رضایتمندی مردم از پلیس همدان ۱۸درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: افزایش رضایتمندی مردم از پلیس نشان از اعتماد مردم به پلیس است.

به گزارش ایلنا از همدان؛ سردار حاجی محمد مهدیان‌نسب پلیس آگاهی همدان یکی از یگان‌های برتر و سرآمد در زمینه کشف علمی و پیش دستانه جرم در سطح کشور است به طوری که در این خصوص نسبت به سال گذشته دو درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه پلیس همدان در بین مردم جایگاه خوبی دارد، تصریح کرد: مردم همدان پلیس دوست و پشتوانه پلیس هستند و معنویت و دین‌باوری پلیس باعثافزایش و منزلت آن در بین مردم شده است.

مهدیان نسب خاطرنشان کرد: استان همدان در بین ۱۶ استان هم تراز خود در زمینه تشدید مبارزه با قاچاق کالا از نظر مدیریت پلیس آگاهی جزو رتبه‌های برتر کشور محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: تاکنون هیچ‌گونه شکایتی از سوی مسافرین در خصوص سرقت ثبت نشده است، افزود: در مبارزه و پیشگیری از سرقت تاکنون تنها پلیس در میدان بوده درحالی‌که ۱۳ دستگاه دولتی در این مبارزه نقش دارند.

وی ادامه داد: در قرارگاه مبارزه از سرقت وظایف تمامی دستگاه‌های مرتبط با سرقت بر اساس قانون تفکیک‌شده و اداراتی که در این مقابله سهم دارند باید طبق قانون به وظایف خود عمل کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به تشکیل میزگرد علمی پژوهشی عفاف و حجاب، عنوان کرد: نیروی انتظامی استان همدان در سال جاری در راستای افزایش فرهنگ عفاف و حجاب اقدام به برپایی ۶ ایستگاه عفاف و حجاب کرده که بیشتر رویکردی فرهنگی داشته است.

مهدیان‌نسب نقش مردم را در پیشگیری از جرائم بسیار مهم دانست و گفت: پلیس همدان تمام تلاش خود را برای کنترل و برقراری امنیت در استان خواهد کرد اما امنیت مبتنی بر مشارکت مردم است.

وی در خصوص ارتقای فرهنگ ترافیک تصریح کرد: پلیس عامل بازدارنده است اما مؤلفه‌های دیگری همچون جاده، علائم هشداردهنده، محل‌های حادثه‌خیز، انسان و خودرو نیز در وقوع حوادثرانندگی تأثیرگذار هستند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه مردم باید جوانب احتیاط را رعایت کنند، یادآور شد: تاکنون ۳۰ نقطه حادثه‌خیز در سطح استان شناسایی و اصلاح شده است تا میزان آسیب رسی به مردم کاهش یابد.

گفتنی است در این مراسم سرهنگ رضا زارعی به عنوان رئیس پلیس آگاهی همدان و سرهنگ فرامرز به‌گذر رئیس پلیس سابق همدان به عنوان هیئت‌رئیسه و هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی منصوب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز