خبرگزاری کار ایران

افزایش فضای شاداب شهری با استقرار بازی کودکان در پارک‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۹۷۳

ازابتدای سال جاری با بررسی کارشناسی وضعیت پارک‌ها سطح منطقه دو از لحاظ کمی و کیفی مورد بررسی قرارگرفت و برحسب نیاز، پارک‌های مختلف به وسائل بازی تجهیز می‌شوند.

رضاعسکری، مدیر شهرداری منطقه دو همدان، با اعلام اینکه تاکنون کار نصب وسائل بازی در پارک‌های پرواز، شهیدان حجازی، زنبق و شهید صابری آغاز شده است، خاطرنشان کرد: نصب وسائل بازی کودکان در محل‌های مورد نظر بااستقبال خوب شهروندان منطقه روبرو شده است ودرساعات اولیه صبح وهمچنین عصر‌ها شاهد استفاده تعداد زیادی از همشهریان از این وسائل هستیم.

به گزارش ایلنا، مدیر شهرداری منطقه دو همدان بیان داشت: این مجموعه‌های بازی از مواردی با کیفیت بالا واز جنس پلی اتیلن ساخته شده است که هیچگونه خطری برای کودکان ندارد.

وی اضافه کرد: تاکنون مبلغ۶۵۰میلیون ریال صرفا برای خرید وسائل بازی کودکان در پارک‌های مورد نظرهزینه شده است.

مدیر شهرداری منطقه دو همدان تصریح کرد: تلاش ما در مجموعه شهرداری فراهم کردن فضایی مناسب، شاد و مفرح برای خانواده‌ها و بخصوص کودکان و به منظور گذراندن اوقات فرغات خود در کنار یکدیگر است.

وی در پایان از همشهریان خواست این وسایل، امکانات، پارک‌ها و فضای سبز را متعلق به خود بدانند و در حفظ و نگهداری آن تلاش و کوشش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز