خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر همدان خبر داد:

فراخوان ارسال آثار به دبیرخانه سمپوزیوم ملی بشردوستی

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۲۹۷

مهلت پذیرش آثار شاعران، نویسندگان و اساتید دانشگاه با مضمون بشردوستی، در دبیرخانه سمپوزیوم ملی «جایگاه بشردوستی در ادبیات ایران زمین» تا دهم مهرماه است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از پذیرش آثار شاعران، نویسندگان و اساتید دانشگاه با مضمون بشردوستی، در دبیرخانه سمپوزیوم ملی «جایگاه بشردوستی در ادبیات ایران زمین» این جمعیت خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، بهروز کارخانه‌ای گفت: تلاش برای تسکین آلام بشری در عین حفظ کرامت او، در خاستگاه فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال‌احمر جهانی قرار دارد

وی اظهار داشت: این مهم از دیرباز در آموزه‌های دین مبین اسلام و سنت‌های ایران باستان مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پرده‌برداری دوباره از این سنت‌های خداپسندانه سبب ترویج فعالیت‌های بشردوستانه در میان آحاد مردم خواهد شد، از پاسداشت بشردوستی در ادبیات کهن ایران زمین سخن گفت و خاطرنشان کرد: شاعران پرآوازه این سرزمین، یادگار‌های فاخری از خود در این زمینه به یادگار گذاشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان در همین زمینه از برگزاری سمپوزیوم ملی «جایگاه بشردوستی در ادبیات ایران زمین» دریکم آبان ماه سالجاری سخن گفت و افزود: هم‌اکنون فراخوان ارسال آثار به دبیرخانه این سمپوزیوم آغاز شده است و تا دهم مهرماه ادامه خواهد یافت.

وی با دعوت از شاعران، نویسندگان و اساتید دانشگاه برای تهیه و ارسال آثار خود به دبیرخانه این سمپوزیوم، ابراز کرد: این دبیرخانه پذیرای نقد اشعار و متون ادبی گذشتگان با مضامین بشردوستی خواهد بود.

کارخانه‌ای از آدرس اینترنتی bashardoosti @ RCS. ir، شماره تلفن ۰۸۱۱۸۲۲۰۴۷۳ و ۰۹۱۸۸۱۱۴۲۳۵ تلفن همراه شاهرخ فخیمی بعنوان دبیر سمپوزیوم، به عنوان راه‌های ارتباط با دبیرخانه سمپوزیوم ملی «جایگاه بشردوستی در ادبیات ایران زمین» برای پاسخگویی به سئوالات احتمالی و یا ارسال آثار نام برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز