خبرگزاری کار ایران

نماد ورودی شهر همدان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۵۱

نماد ورودی شهرهمدان، نشانه‌ای از یتخت تاریخ و تمدن ایران است.

نماد ورودی شهرهمدان، نشانه‌ای از پایتخت تاریخ و تمدن ایران است.

به گزارش ایلنا از همدان، رضا میرزایی در آیین پرده برداری از نماد ورودی شهر همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت اظهارداشت: چشم انداز و نماد هر شهر در ورودی آن شهر نمود پیدا می‌کند و امروز شاهد رو نمایی از المان ورودی شهر همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران هستیم.

وی گفت: شهرداری همدان با برنامه ریزی و نظرات کار‌شناسی این طرح را اجرایی کرده است تا سیما و منظر ورودی شهر را آراسته کند.

میرزایی خاطرنشان کرد: فضاسازی و گل کاری محدوده این المان نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

در این مراسم شهردار همدان نیز با تبریک به مناسبت هفته همدان و بزرگداشت شیخ الرئیس از برنامه‌های متنوع شهرداری در این هفته خبرداد و افزود: در هفته همدان برنامه‌های متنوعی برای عموم مردم در نظر گرفته شده تا هرچه بیشتر بتوانیم از فضاهای موجود استفاده کنیم.

سید مصطفی رسولی بیان داشت: کارهای ویژه‌ای در شورای شهر و شهرداری همدان انجام شده است که در هفته دولت اجرایی خواهد شد.

در پایان این مراسم که با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری همدان برگزار گردید از تمبر ویژه هفته همدان رونمایی شد.

طراحی، ساخت و اجرای المان‌های شهری یکی از رویکردهای مهم حوزه معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان است و تامین کننده منابع مالی آن بوده که با مشارکت و مدیریت اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری همدان انجام می‌پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز