خبرگزاری کار ایران

دعوت از ۳ نماینده همدان برای حضور در جمع اساتید همدان

کد خبر : ۱۹۶۱۴۳

از شما دعوت می نماییم تا در اولین فرصت وقبل از روز استیضاح با حضور در جمع ما به توضیح موارد استیضاح پرداخته شود تااز نظرات مخالف اکثریت اساتید دانشگاه با استیضاح مطلع گردید.

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها –حوزه همدان وانجمن اسلامی اعضاء هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا از سه نماینده این استان برای حضور در جمع اساتید دعوت کرد.

به گزارش ایلنا از همدان، در این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر کارخانه ای، نماینده مردم محترم همدان
جناب آقای آریایی نژاد، نماینده مردم محترم ملایر
جناب آقای سلطانی صبور، نماینده مردم محترم رزن
احتراما، همانگونه که می دانیم پس از هشت سال که اجرای سیاست های نادرست دولت قبل به بخش زیادی از سرمایه های انسانی، مادی و فرهنگی کشور آسیب فراوان وارد کرد، دولتی با رویکرد عقلگرایی و باز گرداندن آرامش و امید به جامعه توسط مردم انتخاب گردید.
در حالیکه دانشگاه های کشور در یکسال اخیرفضایی آرام و امیدوار به جایگزینی روش های درست را تجربه میکنند، در آستانه سال جدید تحصیلی، طرح استیضاح وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری با امضاء عده ای از نمایندگان از جمله جنابعالی در مجلس طرح شده است. از آنجاییکه ما بطور مستقیم در جریان و متن مسائل آموزش عالی قرار داشته و موارد طرح شده در استیضاح وزیر علوم رانادرست می‌دانیم از شما دعوت می نماییم تا در اولین فرصت وقبل از روز استیضاح با حضور در جمع ما به توضیح موارد استیضاح پرداخته شود تا از نظرات مخالف اکثریت اساتید دانشگاه با استیضاح مطلع گردید.
باتشکر – انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها –حوزه همدان
انجمن اسلامی اعضاء هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز