خبرگزاری کار ایران

رضایی مطرح کرد؛

ضرورت تقویت زیرساخت‌های گردشگری در همدان

کد خبر : ۱۹۰۴۲۸

در راستای افزایش ماندگاری گردشگران در همدان تقویت زیرساخت‌های گردشگری این شهر امری ضرورت است.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: جایگاه واقعی همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در سطح کشور حتی جهان بیشتر از اینها است و برای داشتن شهری پایدار علاوه بر بحثاشتغال، باید زیرساخت‌های گردشگری را نیز فراهم کرد.

به گزارش ایلنا از همدان، علی رضایی در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورا که با حضور دو سرمایه گذار بخش خصوصی جهت احداثهتل برگزار شد، با بیان اینکه تنها با شعار دادن نمی توان آمار ماندگاری مسافران در شهر را افزایش داد، اضافه کرد: علاوه بر استعدادهای اقتصادی، طبیعی و تجاری در شهر همدان ظرفیت گردشگری زیادی وجود دارد که می‌تواند با برنامه‌ریزی هوشمند تاثیرات زیادی در جذب گردشگر داشته باشد.

وی احداثهتل برای پذیرایی از گردشگران را ضروری دانست و اظهار کرد: ساخت هتل از امور زیربنایی است که در هر شهر و استانی نیاز است به ویژه همدان که سابقه تاریخی بسیار طولانی دارد به این دلیل باید در این کار تسریع شود.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه ساخت هتل اقدامی فرهنگی است، ادامه داد: بر این اساس شهرداری همدان باید با تمام توان در راستای یاری کردن بخش خصوصی تلاش کند.

علی رضایی در ادامه با اشاره به هتل نیمه کاره شهرداری همدان تاکید کرد: رفع مشکل این پروژه امری ضروری است و شورای اسلامی شهر همدان پیگیر این طرح است.

گفتنی است، در این جلسه پیشنهادات سرمایه گذاران جهت احداثهتل در همدان مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز