خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی سایت خیرین کتابخانه‌ساز در شهرستان فامنین

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۵۹۳

سایت انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان فامنین با هدف حضور فعال در فضای مجازی و استفاده از امکانات ویژه سایت‌ها برای معرفی هرچه بهتر این انجمن راه‌اندازی شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فامنین عنوان کرد: سایت انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان فامنین با هدف حضور فعال در فضای مجازی و استفاده از امکانات ویژه سایت‌ها برای معرفی هرچه بهتر این انجمن راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا از همدان، روح الله رسولی گفت: برای رسیدن به هدف باید از ابزار مفید و قابل استفاده همچون محیط مجازی، چاپ بروشور، تبلیغات محیطی استفاده کرد.

رسولی ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان فامنین بتوانیم از ظرفیت و پتانسیل خیرین در جهت رفع مشکلات کتابخانه‌ها استفاده نماییم و در همین راستا در آینده‌ای نزدیک با همکاری بخشدار بخش پیشخور همایش خیرین آن بخش برگزار خواهد شد.

وی همکاری‌های بین ادارت بویژه بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و ادارت مرتبط با بحثخیرین را لازمه استفاده از پتانسیل خیرین دانست و افزود: با توجه به شعار سال که بنام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده است، توجه ویژه خیرین و مدیران را به مقوله فرهنگ خواستار شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فامنین گفت: این سایت به آدرس http: / / khayerinfamenin. salehin. ir آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات عزیزان در جهت بهبود عملکرد سایت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز