خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه همدان خبر داد؛

همدان میزبان جشنواره ورزشی جام مستضعفین

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۲۰۲

جشنواره ورزشی جام مستضعفین به میزبانی همدان با شرکت ۲۷ استان کشور برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: جشنواره ورزشی جام مستضعفین به میزبانی همدان با شرکت ۲۷ استان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان؛ سردار غلامعلی ابوحمزه به نحوه میزبانی همدان در برگزاری مسابقات کشوری ووشو و دوومیدانی جام مستضعفین پرداخت و اظهار کرد: امسال سپاه استان توانسته، میزبان مسابقات کشوری در دو رشته ورزشی باشد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره ورزشی جام مستضعفین در استان به نام شهید علی چیت‌سازیان نامگذاری شده که از سراسر کشور برای برگزاری این مسابقات حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تعداد اعضای شرکت‌کننده در مسابقات جام مستضعفین در استان را ۷۵۰ نفر دانست و یادآور شد: بسیجیان ۲۷ استان در روز چهارم تیرماه سال جاری به همدان آمده و از صبح روز پنج‌شنبه تا بعد از ظهر روز جمعه به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری جام مستضعفین در بخش آقایان گفت: با توافقات قبلی میزبانی چهار رشته ورزشی با همدان بود که به دلیل نیاز سایر استان‌ها نهایتاً با میزبانی دو رشته موافقت شد.

ابوحمزه با اشاره به اجرای مراسم افتتاحیه در راستای انجام اقدامات اولیه از سوی تیم‌های برگزارکننده طی بعد از ظهر روز پنج‌شنبه، پنجم تیرماه سال جاری تصریح کرد: ۶ کمیته برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مسابقات در استان نیز پیش‌بینی شده است.

وی به تشریح کمیته‌های برگزارکننده جام مستضعفین در استان پرداخت و افزود: کمیته تدارکات، بهداشت و درمان، روابط عمومی، فنی، تشریفات، انتظامات و امنیت خود را برای برپایی مسابقات آماده می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به حضور استان‌های مختلف در همدان برای برگزاری مسابقات کشوری جام مستضعفین گفت: در راستای قدردانی از حضور مهمانان در استان برنامه بازدید از اماکن تفریحی برای آنها نیز در نظر گرفته شده است.

وی هدف از میزبانی برگزاری مسابقات جام مستضعفین در استان را فرهنگسازی در بین نوجوانان و جوانان بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: ورزشکاران بسیجی استان در سطح خانم‌ها و آقایان دارای افتخارات ملی و بین‌المللی هستند که در واقع سعی در استفاده از تجربیات دیگر استان‌ها نیز برای آنها مورد توجه بوده است.

وی تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار استان را طی برگزاری جشنواره مسابقات جام مستضعفین از مهمترین برنامه‌های سپاه دانست.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اثرگذاری برگزاری مسابقات ورزشی در بین جوانان و نوجوانان کشور گفت: برپایی مسابقات ورزشی از جمله ووشو با وجود معرفی تکنیک‌‌های مختلف به آحاد جامعه در رفع معضلات جامعه نیز می‌تواند مؤثر باشد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات در رده تیم‌های باشگاهی تصریح کرد: با برگزاری مسابقات باشگاهی، در مجموع یک تیم در قالب تیم ملی برای اعزام به مسابقات خارج از کشور از بین ورزشکاران تیم‌ها انتخاب می‌شود.

ابوحمزه ادامه داد: با تجلیل از نفرات اول، دوم و سوم مسابقات در نهایت تیمی به خارج از کشور اعزام می‌شود که امیدواریم پیام فرهنگ انقلاب اسلامی، نظام و بسیج ایران را به جهانیان داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز