خبرگزاری کار ایران

فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) عنوان کرد:

حضور ۵۰۰ نفر از بسیجیان گردان‌های امام حسین(ع) همدان در اردوی راهیان نور نوروزی

کد خبر : ۱۶۲۷۵۷

۵۰۰ نفر از بسیجیان گردان‌های امام حسین(ع) همدان در اردوی راهیان نور در نوروز ۹۳ شرکت کردند.

فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ۵۰۰ نفر از بسیجیان گردان‌های امام حسین(ع) همدان در اردوی راهیان نور در نوروز ۹۳ شرکت کردند.
به گزارش ایلنا از همدان، مهدی فرجی اضافه کرد: با توجه به اولویت‌های کاری بسیج و سپاه و اهمیت ویژه گردان‌های امام حسین(ع)، ۵۰۰ نفر از بسیجیان گردان‌های امام حسین(علیه السلام) از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید کردند.
وی در ادامه افزود: در این کاروان ۴۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس نیز حضور داشتند که با توجه به جوان بودن قشر بسیجیان، سبب تلفیق نسل جوان و نسل دفاع مقدس شد و پیشکسوتان به سوال‌های مطرح شده بسیجیان پاسخ داده و باعثرفع ابهامات آن‌ها شدند.
مهدی فرجی خاطر نشان کرد: از جمله کارهای فرهنگی انجام شده، همراهی سه تن از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس بود.
فرجی در پایان اظهار داشت: راهیان نور از جمله برنامه‌هایی است که ترویج دهنده فرهنگ مقاومت و ایثار است و ایجاد یکدلی و روحیه جهادی در میان قشر جوان یکی از نکات قابل توجه در این خصوص است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز