خبرگزاری کار ایران

ممنوعیت سرویس دربستی توسط ناوگان عمومی استان همدان در نوروز ۹۳

کد خبر : ۱۵۰۵۱۳

به منظور استفاده کامل از ناوگان عمومی در سرویس‌ دهی به مردم و انجام سفرهای نوروزی، گرفتن هر نوع سرویس دربستی برای ناوگان زیر پوشش این اداره کل از تاریخ ۲۲ تا۲۹اسفند‌ماه۹۲ و از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ فروردین ماه۹۳ ممنوع است.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: گرفتن سرویس دربستی توسط ناوگان عمومی استان در نوروز ۹۳ ممنوع است.
به گزارش ایلنا از همدان؛ بابک قهرمانی با اعلام این خبر افزود: به منظور استفاده کامل از ناوگان عمومی در سرویس‌ دهی به مردم و انجام سفرهای نوروزی، گرفتن هر نوع سرویس دربستی برای ناوگان زیر پوشش این اداره کل از تاریخ ۲۲ تا۲۹اسفند‌ماه۹۲ و از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ فروردین ماه۹۳ ممنوع است.
وی با بیان اینکه طرح پیش فروش بلیت اینترنتی از ۱۱ اسفند ماه سالجاری آغازمی شود اظهار داشت: این طرح تا ۱۸اسفندماه ادامه خواهد داشت واز۱۸ اسفند ماه به صورت حضوری واینترنتی توام باهم خواهد بود.
قهرمانی افزود: تمامی ناوگان عمومی باید در ایام طرح نوروزی در اختیار مسافرین باشند و شرکت‌ها موظف به هماهنگی لازم برای تامین ناوگان، راننده حرفه‌ای و سایر نیروهای خدمات رسان به مردم هستند.
وی درمورداهداف اجرای این طرح گفت: با ارائه سرویس دربستی در روزهای اوج تقاضای مسافران نوروزی، عرضه اتوبوس برای مسافران استانی دچار کمبود می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز