خبرگزاری کار ایران

۸ اسفند برگزار می‌شود؛

همایش تجلیل از خیرین کتابخانه ساز استان همدان

کد خبر : ۱۴۸۷۵۱

این همایش با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، استاندار، امام جمعه، نمایندگان مجلس و جمعی از میهمانان کشور و استانی در روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

اولین همایش تجلیل از خیرین کتابخانه ساز استان با شعار «کتاب یار مهربان» ۸ اسفندماه با حضور هزار خیر برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا از همدان، دبیر همایش گفت: این همایش با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، استاندار، امام جمعه، نمایندگان مجلس و جمعی از میهمانان کشور و استانی در روز پنجشنبه برگزار می‌شود.
محمد اصلانی عنوان کرد: تجلیل و تکریم خیرین عرصه کتابخوانی، جلب مشارکت و بهره گیری از کمک‌های خیرین در جهت ساخت و توسعه کتابخانه‌های عمومی، حمایت از خیرین در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی و ارتباط مستمر و مداوم با آنان از اهداف برگزاری این همایش است.
وی استفاده از ظرفیت خیرین جهت مشارکت فکری‌ وفرهنگی در راستای بهره برداری مناسب‌تر و ترویج مطالعه مفید و ایجاد بسیج همگانی برای تحقق نهادینه کردن فرهنگ مطالعه را از دیگر اهداف برگزاری این همایش خواند.
اصلانی اظهار کرد: هم اکنون در استان همدان ۸۴ باب کتابخانه و به ازای هر ۱۰۰ نفر، ۱۰/۲ فضای سرانه مطالعه وجود دارد که امیدواریم با جلب همیاری و همکاری خیرین در این زمینه بتوان این میزان را افزایش داد.
گفتنی است استان همدان پس از استان‌های زنجان و یزد، سومین استان برگزار کننده این همایش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز