خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان:

فعالیت در حوزه فرهنگ باقیات و صالحات است

کد خبر : ۱۴۸۶۲۵

متاسفانه امروز تغییر نگرش در جامعه در برخی امور موجب شده که ما از قرآن و عترت اهل بیت(ع) فاصله بگیریم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، «سعید جامه بزرگی» در نشست شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان که در سالن کنفرانس واحد همدان برگزار شد گفت: بزرگ‌ترین هنر دانشگاهیان مبارزه با نفس اماره در دانشگاه است.
به گزارش ایلنا از همدان؛ وی خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز تغییر نگرش در جامعه در برخی امور موجب شده که ما از قرآن و عترت اهل بیت(ع) فاصله بگیریم.
جامه بزرگی بیان کرد: فعالیت در حوزه فرهنگ اگر درست و به جا باشد باقیات و صالحاتی است که برای انسان می‌ماند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: اصل کار ما در دانشگاه بعد از آموزش و پژوهش توجه ویژه به فرهنگ است و باید بکوشیم در این عرصه موفق و سربلند باشیم.
وی اظهار کرد: همه نهاد‌های فرهنگی در جامعه و دانشگا‌ها نقش‌های خود را کم وبیش ایفا می‌نمایند ولی ما باید توجه داشته باشیم که اصل فرهنگ ناب اسلام محمدی(ص) توجه ویژه به قرآن و عترت است.
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان خاطر نشان کرد: تمام امکانات و منابع موجود در دانشگاه در اختیار قرآن و عترت است چون عقیده داریم زمانی که ذهن و روح دانشجویان با این قرآن و اهل بیت(ع) آشنا شوند کار آموزش و تربیت آسان‌تر به نتیجه می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز