خبرگزاری کار ایران

افتتاح شرکت تعاونی هگمتان طب در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۲۰

شرکت تعاونی هگمتان طب با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۱ نفر به صورت مستقیم که با آورده شخصی بوده و تاکنون تسهیلاتی دریافت نکرده‌اند افتتاح و فعالیت خود را آغاز نمود.

شرکت تعاونی هگمتان طب با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال واشتغالزایی ۳۱نفر به صورت مستقیم که با آورده شخصی بوده و تاکنون تسهیلاتی دریافت نکرده‌اند افتتاح وفعالیت خود را آغاز نمود.
به گزارش ایلنا از همدان؛ زارعی در آیین افتتاح این شرکت تعاونی که با حضورمهندس سامری معاون برنامه ریزی استاندار دکتر کارخانه‌ای ومهندس خجسته نمایندگان مردم فهیم همدان درمجلس شورای اسلامی گفت: این درمانگاه پزشکی که فاز اول آن الان افتتاح می‌گردد دارای پزشک عمومی و داروخانه شبانه روزی ونیز مجهز به دو اتاق جراحی وچندین تخت بای بیماران می‌باشد. وی افزود: از مسولین خواستاریم در بحثبازسازی بلوار هگمتانه و قراردادن گذر عابرین نیز مجوزهای آب وگاز تسریع نمایند تا انشاءا… بتوانیم گوشه‌ای از دردهاو آلام بیماران را درمان کنیم.
کارخانه‌ای ضمن تقدیروتشکر از پزشک‌هایی که دراین مسیر قدم همت برداشته اندگفت: درمجلس شورای اسلامی مبلغ سی هزارمیلیاردریال بودجه برای درمان وبیمه‌ها تصویب شده که امیدواریم قدم مثبت ومهمی در درمان باشد. مهندس خجسته دیگرنماینده مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تجلیل از عزیزانی که درساخت این مجموعه قدم مثبت برداشته‌اند از مسولین خواست باکمک درحل مواردمطرح شده اقدامات لازم را مبذول فرمایندتا انشاءا… فاز بعدی نیز درآینده نزدیک افتتاح ومورد بهره برداری لازم قرار گیرد.
در حاشیه این افتتاح مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان گفت: تعاونی‌ها تنها راه حل دسترسی به اشتغال پایدار می‌باشند باید فرهنگ تعاون در کشور نهادینه شود وهمه به تعاون اعتقاد داشته باشند مهندس اقلامی افزود: شرکت‌های تعاونی می‌توانند مبین تلاشهای دسته جمعی وگروهی اعضاء تشکیل دهنده تعاونی برای نیل به اهداف مشترک و پیشرفت و توسعه باشند. ایشان روحیه تعاون را مبتنی بر همکاری وهمیاری وهمچنین مسولیت پذیری عنوان کردوافزود: تعاونی‌ها راه را برای رسیدن به قله‌های پیشرفت را هموار می‌سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز