خبرگزاری کار ایران

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان:

بازدید از باغ موزه دفاع مقدس در بهمن ماه نیم بها خواهد بود

کد خبر : ۱۳۹۴۹۵

به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان نیم بها خواهد بود.

ایلنا: خلیل الهی تبار ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام خجسته پیروزی انقلاب اسلامی افزود: بدون شک این روز‌ها در اذهان همه مردم ماندگار است.

به گزارش ایلنا، رئیس باغ موزه دفاع مقدس همدان ادامه داد: بیش از ۳۰ سال از ۲۲ بهمن سال ۵۷ گذشته است اما همه ساله شاهد برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم‌ها در این ایام در سطح کشور هستیم.

الهی تبار هم چنین یادآور شد: رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های مردم در سال ۵۷ سبب شد تا زمینه‌های سقوط حکومت پهلوی فراهم شود.

وی در ادامه بیان داشت امنیت و آسایش امروز ما همه و همه مرهون خون پاک کسانی است که در دوران انقلاب و هم چنین دوران دفاع مقدس از جان خود گذشتند.

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان خاطر نشان کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام خجسته و مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی و هم چنین برگزاری هفتمین جشنواره زمستانی همدان بازدید از باغ موزه دفاع مقدس استان در بهمن ماه به صورت نیم بها خواهد بود.

سرهنگ پاسدار خلیل الهی تبار در پایان، برگزاری جشنواره زمستانی در همدان را نیز مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: بدون شک برگزاری چنین برنامه‌هایی باعثمعرفی بیش از پیش استان در سطح کشوری و بین المللی می‌شود.

گفتنی است جشنواره زمستانی از ۳ تا ۱۲ بهمن ماه سال جاری در همدان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز