خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان همدان

کد خبر : ۱۳۸۰۰۰

ثبت نام پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت آغاز شده و تا ۲۳ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

ایلنا: ثبت نام پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت آغاز شده و تا ۲۳ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش ایلنا، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اعلام این خبر گفت: علاقمندان با در دست داشتن مدارک لازم و مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان می‌توانند جهت شرکت در این مسابقات ثبت نام نمایند.
علیرضا مهرابی تصریح کرد: شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان و ایجاد فرصت جهت شکوفائی مهارت‌ها، ایجاد انگیزش برای جوانان برای کسب مهارت و ارتقا سطح استانداردهای مهارت در سطح کشور از جمله اهداف برگزاری مسابقات مهارت است.
وی افزود: این دوره از مسابقات در ۳۰ رشته مختلف برگزار خواهد شد که در رشته‌های ساخت و تولید تیمی و مکاترونیک متولدین۱۱/۱۰ / ۱۳۶۸ به بعد و برای مابقی رشته‌ها متولدین ۱۱/۱۰ / ۷۱ به بعد مجاز به ثبت نام هستند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اظهار داشت: رشته‌های تراشCNC، فرزCNC، طراحی مهندسی مکانیک، جوشکاری، کاشیکاری دیوار و کف، صافکاری خودرو، لوله کشی و گرمایشی، الکترونیک، طراحی وب، تاسیسات الکتریکی، کنترل صنعتی، آجرچینی، کابینت سازی(چوبی)، جواهرسازی، خیاطی(فناوری مد)، آشپزی، قنادی(شیرینی پزی)، گل آرائی، مدیریت آب و فاضلاب، فناوری اتومبیل، نقاشی خودرو، اتصالات چوبی، تبرید و تهویه، فناوری طراحی گرافیک و فناوری اطلاعات در دوشاخه مدیریت سیستم‌های تحت شبکه و راه کارهای نرم افزاری برای تجارت، از جمله رشته‌های این دوره از مسابقات هستند.
مهرابی ادامه داد: رشته‌های ساخت و تولید به صورت تیمی ۳نفره و رشته‌های مکاترونیک، رباتیک و طراحی فضای سبز به صورت تیمی ۲ نفره نیز از دیگر رشته‌های پانزدهمین دوره مسابقات مهارت هستند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یادآور شد: این مسابقات در سه مرحله و در ابتدا شهرستانی به صورت کتبی در ۲۵ بهمن ماه سال جاری و استانی به صورت عملی در اردیبهشت ماه و مرحله کشوری نیز در شهریورماه سال آینده برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: دارندگان مدال طلای کشوری پس از شرکت در اردوهای آمادگی در مسابقات جهانی مهارت در برزیل در سال ۲۰۱۵ شرکت می‌کنند. همچنین عضویت مدال آوران کشوری و جهانی در بنیاد ملی نخبگان و برخورداری از تسهیلات نظام وظیفه، وام و سرباز مربی از جمله امتیازات برگزیدگان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز