خبرگزاری کار ایران

در مراسمی با حضور رئیس کل محترم دادگستری استان همدان؛

اعضای هیأت منصفه دادگاه مطبوعات استان معرفی شدند

کد خبر : ۱۲۷۴۹۴

احکام انتصاب چهارده نفر اعضاء هیأت منصفه دادگاه مطبوعات استان همدان در مراسمی با حضور آقای محمد رضا مترقب رئیس کل محترم دادگستری استان همدان و جمعی از مسئولین قضائی استان ابلاغ شد.

ایلنا: احکام انتصاب چهارده نفر اعضاء هیأت منصفه دادگاه مطبوعات استان همدان در مراسمی با حضور آقای محمد رضا مترقب رئیس کل محترم دادگستری استان همدان و جمعی از مسئولین قضائی استان ابلاغ شد.
به گزارش ایلنا، رئیس کل محترم دادگستری استان همدان در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه موثر مطبوعات در افزایش اطلاعات و آگاهی جامعه و افزایش فرهنگ و بینش عمومی عنوان نمود: که فضای آزاد و سالم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای فعالیت اصحاب رسانه کم نظیر است و این آزادی همواره مورد احترام است اما باید توجه داشت که استفاده از این فضا موجب اضرار به دیگران نشود.
آقای مترقب با اشاره به حضور و فعالیت استکبار در جبهه جنگ نرم با نظام اسلامی تأکید نمود: که القاء مسیر نادرست فرهنگی، تزلزل و تخدیش اعتقادات مردم و القاء مسائل سوء سیاسی از جمله تعرض و تعدی به خطوط قرمزی است که بر اساس قانون جرم شناخته شده است.
ایشان با بیان تفاوت‌های موجود بین نقد و تخریب اظهار داشت: نقد سازنده تعریف مشخص و معینی دارد و نمی‌توان به بهانه نقد به تخریب اشخاص پرداخت.
رئیس کل محترم دادگستری استان تأکید نمود: نقش هیأت منصفه بعنوان نخبگان جامعه و وجدان عمومی دفاع از فرهنگ، اعتقادات، باور‌ها، آزادی‌ها و حقوق جامعه و پاسداری از حریم ولایت است.
در این مراسم اعضاء هیأت منصفه دادگاه مطبوعات به بیان مطالب و نقطه نظرات خود پرداخته و در ادامه احکام انتساب ایشان ابلاغ شود.
اسامی ۱۴ نفر عضو هیأت منصفه دادگاه مطبوعات بشرح ذیل است:
۱ - مجید فروتن –کارمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی.
۲ - یزدان آزرمی –کارمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی.
۳ - رضا عارف - رئیس خانه مطبوعات استان.
۴ - غلامرضا فریدونی –روزنامه نگار.
۵ - محمد علی ذولفی گل - ریاست دانشگاه بوعلی سینا همدان.
۶ - حجت الاسلام مصطفی رستمی - رئیس نهاد مفام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا.
۷ - حسن رضا نیا - مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری همدان.
۸ - سید باقر حسینی سیر - مدیر حوزه هنری استان.
۹ - حسین می‌سر - مدیر کل صدا و سیما مرکز همدان.
۱۰ - علی دشتکی - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان.
۱۱ - فاطمه باغبان بهار - عضو سابق شورای اسلامی شهر همدان.
۱۲ - کامران گردان - عضو شورای اسلامی شهر همدان.
۱۳ - قربانعلی دژدار - وکیل پایه یک دادگستری و عضو فعلی هیأت منصفه.
۱۴ - سید کاظم حجازی –آموزش و پرورش.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز