خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خبر داد:

آغاز به کار کمیته گسترش معارف و ارزش‌های ناجا و دفاع مقدس در همدان

کد خبر : ۱۲۷۴۸۳

کمیته گسترش معارف و ارزش‌های ماندگار نیروی انتظامی و دفاع مقدس در همدان آغاز به کار کرد.

ایلنا: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: کمیته گسترش معارف و ارزش‌های ماندگار نیروی انتظامی و دفاع مقدس در همدان آغاز به کار کرد.
به گزارش ایلنا، محمد جواد زمردیان افزود: در پی ابلاغ سردار فرماندهی محترم کل ناجا مبنی بر بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی جهت گسترش معارف و ارزش‌های ماندگار انتظامی و دفاع مقدس و فرهنگ سازی متناسب با این معارف و ارزش‌ها کمیته استانی گسترش معارف و ارزش‌های انتظامی و دفاع مقدس استان‌ها تشکیل شد.
زمردیان ادامه داد: ابلاغیه مذکور توسط سردار دکتر بهمن کارگر ریاست محترم حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور به استان‌ها اعلام شد.
وی همچنین به تاکید سردار کارگر مبنی بر حضور ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها در این جلسات اشاره کرد و بیان داشت: اولین جلسه به ریاست فرمانده انتظامی استان برگزار شد و مقرر شد تا این کمیته هر پانزده روز تشکیل جلسه دهد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف مدنظر شورای عالی گسترش معارف و ارزش‌های ماندگار انتظامی و دفاع مقدس ضرورت داشت تا سند چشم انداز فعالیت‌های مشترک میان اداره کل حفظ آثار استان و فرماندهی انتظامی استان تنظیم و تدوین شود.
محمد جواد زمردیان با بیان اینکه از این رو جلسات مشترکی با حضور معاونت‌های محترم فرماندهی انتظامی استان تشکیل شد گفت: وظیفه دست اندرکاران در مرحله اول برای رسیدن به سه روش کار تنظیم شده است.
وی همچنین این سه روش را گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، نشر معارف و ارزش‌های ماندگار انتظامی و افزایش خدمات و تعامل با جامعه ایثارگری ناجا خواند و خاطر نشان کرد: به یاری خدا شاهد تدوین و تنظیم سند چشم انداز بر اساس نظر کمیته خواهیم بود.
زمردیان در پایان اضافه کرد: امید است با حمایت‌های فرماندهی محترم و هیات رئیسه انتظامی استان امکان معرفی هرچه بیشتر نیروی انتظامی در قالب سه نیروی وقت ژاندارمری، کمیته انقلاب اسلامی و شهربانی بیش از پیش بوجود آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز