خبرگزاری کار ایران

جشنواره ورزشی بسیجیان ادارات در همدان برگزار شد

کد خبر : ۱۲۳۳۹۹

همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج، جشنواره ورزشی کارکنان بسیجی ادارات در همدان برگزار شد.

ایلنا: همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج، جشنواره ورزشی کارکنان بسیجی ادارات در همدان برگزار شد.
به گزارش ایلنا، مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: این برنامه با هدف افزایش سطح سلامت کارکنان بسیجی ادارات، فراهم‌ساختن فضای تفریح سالم و تقویت روحیه ورزشی و اخلاق‌مداری در بین آن‎‌ها برگزار شد.

سرهنگ سیدرضا موسوی افزود: این مسابقات در دو رشته آمادگی جسمانی ویژه خواهران و تنیس روی میز ویژه خواهران و برادران برگزار شد که نزدیک به ۲۰۰ نفر در آن‌ها شرکت کردند.

وی بیان کرد: از این تعداد ۹۶ خواهر و بقیه برادران هستند که در دو سالن ورزشی شهرداری و ابن سینا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسئول بسیج کارمندی سپاه انصارالحسین(ع) همدان، برگزاری همایش پیاده‌روی کارکنان بسیجی ادارات را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد و افزود: این برنامه ۷ آذر به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج امام علی(ع) استانداری برگزار خواهد شد.

موسوی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۱۶ همایش پیاده‌روی با هدف گسترش حجاب و عفاف ویژه به میزبانی پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات برگزار شده که علاوه بر فراهم‌ساختن فضایی شاد و سالم، برنامه‌هایی چون مشاوره اخلاقی، قرائت زیارت عاشورا و مشاوره بهداشت خانواده برای شرکت‌کنندگان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت حضور ورزشکاران بسیجی در جامعه گفت: یکی از معضلاتی که امروزه جامعه ورزشی را درگیر خود ساخته، کم‌توجهی به مسائل اخلاقی و حجاب و عفاف است که در برنامه‌های ورزشی بسیجیان به این دو مهم توجه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز