خبرگزاری کار ایران

معلمان در دوران کرونا تصاویری ایثارگرانه از مجاهدت علمی خلق کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۰۱۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پیامی با تبریک هفته معلم گفت: معلمان در دوران کرونا تصاویری ایثارگرانه از مجاهدت‌ علمی و آموزشی، خلق و به رسالت خود به شایستگی عمل کردند.

به گزارش ایلنا از همدان، در پیام «محمود نقوی» آمده است: اهتمام و تلاش معلمان و استادان را ارج می نهیم که با صبر و تعهد در برهه‌های سخت به ویژه در شیوع ویروس‌کرونا با تعهد و عشق به امر آموزش و هدایت دانش آموزان ادامه دادند و توانستند با پویایی بخشیدن به جریان آموزش، به تقویت آرامش در خانواده‌ها و جامعه و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

در ادامه این پیام آمده است: آموزش و پرورش باید دغدغه تک تک آحاد جامعه باشد، زیرا با تعلیم و تربیت نیروی انسانی شایسته و کارآمد به دست توانای معلمان فرهیخته و دلسوز به عنوان اثرگذارترین عامل در توسعه و تعالی، پرورش دهنده نسلی متعهد، خلاق، پویا، اندیشمند و آینده ساز، پیشرفت کشور محقق می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در این پیام ادامه داد: ما نیز به مبارکی این نام سترگ سر تعظیم فرو می آوریم در برابر بزرگ مردان و زنانی که با دم مسیحایی خویش فرزندان ایران زمین را جانی دوباره می بخشند و بر دستان پر مهر معلمان بوسه افتخار می زنیم که با دستان پرتدبیر خود زنگار جهل را از ذهن و زبان متربیان می زدایند.

در تقویم ۱۲ اردیبهشت روز شهادت استاد مرتضی مطهری روز معلم نامگذاری شده است.

به پاس قدردانی از معلمان استان همدان، از ۱۲۴ معلم و کادرآموزشی سرآمد استان همدان در هفته معلم تجلیل می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز