خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان:

حراست باید تسهیل‌کننده حرکت‌های فرهنگی باشند

کد خبر : ۱۱۹۷۵۵

باتوجه به گستردگی وظایف این اداره کل در عرصه های مختلف کاری باید از افراد توانمند استفاده کنیم و نیز باتوجه به اثربخشی و تاثیرگذاری این اداره کل باید اهداف بلند و انجام کارهای فرهنگی برای خدمات رسانی بیشتر و مطلوبتر کشور را در امنیت کامل در مسیر پیشرفت قرار دهیم.

ایلنا: مسعود اقلامی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در جلسه شورای هم اندیشی مسئولین حراست دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان همدان گفت: مسئولین حراست دستگاه‌های زیرمجموعه باید بسیار هوشمندانه و مبتنی بر فرهنگ، آگاهی و علم حرکت کند تا در فضایی عاری از هرگونه تنش کار‌ها انجام گفته و بازده مناسب داشته باشد.

به گزارش ایلنا، اقلامی اضافه کرد: مسئولین حراست‌ باید حفاظت فیزیکی حفاظت اسناد - حفاظت پرسنلی و نیز IT را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و پیش از پیش در این زمینه به حفظ داشته‌ها و دستاورد‌ها بپردازند.

وی ادامه داد: حراست باید با بهره‌گیری از توان و ابزارهای در اختیار محیط امنی برای فعالیت‌ها پدید آورد و با نگاهی کاملا درونی و فرهنگی به خدمت رسانی بپردازد.

اقلامی در پایان تمامی مسئولین حراست‌های زیرمجموعه را به حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی زیرسایه ولی امر مسلمین جهان دعوت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز