خبرگزاری کار ایران

حضور ۱۶ جوان همدانی در مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات مهارت

کد خبر : ۱۱۶۷۲۵

۱۶ نفر از جوانان ماهر همدانی به مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات مهارت اعزام می شوند.

ایلنا: ۱۶ نفر از جوانان ماهر همدانی به مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات مهارت اعزام می‌شوند.
به گزارش ایلناٰمدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اعلام این خبر گفت: مرحله شهرستانی و استانی مسابقات مهارت در خرداد و شهریور ماه سال جاری برگزار گردید و در‌‌نهایت ۱۶ نفر در ۱۴ رشته موفق به راه یابی به مرحله کشوری شدند.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد شرکت کننده ۳ نفر خانم و ۱۳ نفر آقایان هستند، افزود: راه کارهای نرم افزاری برای تجارت، کاشیکاری دیوار و کف، صافکاری خودرو، الکترونیک، تاسیسات الکتریکی، کنترل صنعتی، فناوری طراحی گرافیک، نقاشی خودرو، آشپزی، خیاطی(فناوری مد)، اتصالات(درب، پنجره)، آجر چینی، مکاترونیک(تیمی ۲ نفره) و رباتیک(تیمی ۲ نفره) رشته‌هایی هستند که جوانان ماهر همدانی در آن‌ها به رقابت خواهند پرداخت.
علیرضا مهرابی اظهار داشت: مسئولین اجرایی سازمان جهانی مهارت و کار‌شناسان بین المللی جهت داوری و بازدید از مسابقات حضور خواهند داشت و برگزیدگان مرحله کشوری در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۵ شرکت خواهند نمود.
وی درخصوص برنامه‌های جانبی این دوره از مسابقات بیان داشت: جشنواره مهارت با حضور فعال ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان‌ها و گذر مهارت با حضور دیگر نهاد‌ها و بخش خصوصی همزمان با مسابقات برگزار خواهد شد.
مهرابی با بیان اینکه مرحله کشوری مسابقات از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۵ آبان آغاز و تا ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۸ آبان ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: مسابقات در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید خدایی و شهید رهبری واقع در کرج برگزار خواهد شد و بازدید از مسابقات و نمایشگاه‌های جانبی برای عموم آزاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز